Malia:
Végre kiengedtek ebből a bolondokhàzàból.Csak egy embert ismertem itt Stielst,de ő vele se beszéltem annyira,meg el is ment.Most az ő tanàcsàra keresem meg Scottot hogy megtanìtson irànyìtani magam,Stiels megadta a cìmét remélem otthon lesz.
15perc gyaloglás után
Megàltam az ajtó előtt és bekopoktam,léptek hallottam az ajtó felé közeledni, Scott nyitott ajtót meglepődve.
-Malia!?!Szia te mit keresel itt?
-Szia Scott!Stiels mondta hogy te tudsz nekem majd segíteni irànyìtani magam.Nem lenne baj?-kérdeztem kicsit félve attól hogy nemet mond.
-Persze örömmel segìtek neked!Gyere be.-mondta egy bàtorìtó mosojal az arcàn.Felmentünk egy lépcsőn és bementünk a szobàjàba.
-Tudsz valamit Stielsról,mert utoljàra az Eichenben làttam őt aztàn eltünt.-kezdtem faggatni.Kicsit szomorùan és megviseltnek làtszott a kérdéstől de összeszedte magát.
-Persze,de ezt hosszú lenne elmondani,de majd elmondom mitörtént.-csak egyetértően bólintottam,ha majd akarja elmondja.
-Na de kezdjünk is bele!"Lecke vége"
Megtanultam a karmaimat kiengedni ennek nagyon örültem,de majdnem megvàgtam Scottot nagyon sokat sajnàlkoztam neki ö csak nevetve ràzta a fejét hogy nem haragszik.Arról is volt szó hogy meg kell talàlnom a horgonyom ami megnyugtat engem,amìg ez nincs meg addig sajnos minden teliholdkor lekell làncolni, szuper.Minden héten lesz egy olyan nap amikor lesz egy ùjjabb "tanulni"valóm.Scott megkérdezte szeretnék-e a falka tagja lenni, nagyon örültem neki mert ìgy legalább lesznek baràtaim,vasàrnap,azaz holnap talàlkozunk.Elkezdett beszélni a többiekről.Tudom hogy Lidya egy benshee,Derek egy vérfarkas meg ott van valamilyen Dr.Deaton aki aszem valami durrida,és hogy Stiels az egyetlen ember a falkàban.A kérésemre Scott még a vérfarkassá vàlàsàt is el mesélt nekem, Derek nagybàtyàról Peteről,ő volt az alfàja és hogyan lett igaz alfa.Nagyon sok mindent tudtam meg róla,és a vàrosról is.Olyan jól éreztük magunkat hogy észre se vettük az időt.Délutàn 6-körül jàrhatott az idő.
-Ideje lenne mennem-szólaltam meg
-Ne vigyelek el?-ajànlotta föl kedvesen-Vagy esetleg megtudhatom hovà mész?-nagyon udvarias ezért megérdemli hogy vàlaszoljakneki.
-Mivel apàm biztos nem akar làtni,ezért a régi bùvóhelyemre megyek,és majd próbàlom rendezni a dolgokat.-mondtam egyszerűen.Kiguvadt szemekkel nézett ràm majd felhàborodva.
-Mi az,hogy nem akar làtni?Az apàd?-még mindig felvolt hàborodva egy kissé.
-Tudod miután visszamentem hozzà, azóta sokat vitàztunk,de főleg engem okolt a testvérem és anyàm halàlàért amit teljesen megértek.Ezért is küldött az Eichenbe,hogy ràjöjjek mit tettem és hogy nem akar többé làtni!-sìrtam el a végét.Scott ùgy vìgasztalt hogy megölelt és a hajam simogatta,nagyon megnyugtató és kellemes érzés volt.
-Figyelj mivel a falkàm tagja vagy és mert felelősségem van érted itt fogsz aludni nàlam!-jelentette ki elentmondàst nem tűrően.
-De milessz anyukàddal? Nem akarok teherlenni.
-Egy anyum esti műszakban van a kórházban,kettő ő is ezt szeretné biztosan és hàrom nem vagy eggyàtalàn teher.Kapsz törölközőt zuhanyzàshoz és egy tiszta pólót meg egy alsógatyàt alvàshoz.Majd holnap megkérjük Lidyat hogy mennyetek el vàsàrolni neked ruhàkat.-bólintottam egyetértően.Megkaptam a törölközőt,a pólót és a bokszert és Scott megmutatta a fürdőt ahol rendbe tehetem magam.Miutàn ez megvolt kimentem, Scottot az àgyszélén ülve làttam màr àtöltözve egy melegìtő gatyàban és izompólóban.Észrevette hogy itt vagyok ìgy a szemembe nézve mosolygott majd kicsit végigmért,ebbe halvànyan belepirultam.
-Kérszvalamit enni?
-Nem köszönöm,fàradt vagyok inkább aludnék.-egyetértően bólintott.Elindultam az àgyhoz ahova bebujtam,de Scott nem volt mellettem hanem egy kis fotelben foglalt helyet.
-Scott miért nem fekszel mellém?-kérdeztem érdeklődve.
-Nemakarlak zavarni,meg hogy kényelmetlenül érezd magad.-kicsit felhàborodtam de nyugodtan vàlaszoltam.
-Pont most érzem magam kényelmetlenül szóval kérlek feküdj be ide aludni.-felkelt és befeküdt az àgy legtàvolabbi részére tőlem.
-Ìgy jobb?-nem vàlaszoltam csak, közelebb hùztam magamhoz fejemet a melkasàra téve kezeit pedig a vàllaim köré fonva.
-Ìgy màr sokkal jobb.-mosolyodtam el.
-jóét Malia!-lehetett hallani a mosolyt a hangjàban.
-Jóét Scott.
És,ìgy aludtam el este a holnapi napra gondolva,de vàrom màr.Remélem tetszett ez a rész! Sok munka van benne,de megérte.Véleményeteket vàrom és a vote-kat is!!!
Addig is:
Élvezd😘!
YOU ARE READING
Kicsit másképp
FantasyMaliat kiengedik az Eichenhàzból de sosem történt meg az alagsorban lévő dolgok Stielsal,de talàlkoztak.Stiels mondta hogy amint tudja keresse meg Scottot,mert ő majd tudneki segìteni irànyìtani magàt. És most itt van keresi az igaz alfàt Scott Mcca...