E/3:
Scott és Malia egymásba gabajodva félig ki takarva aludtak. Ezt a békességet az zavarta meg hogy valaki egyszercsak benyitott, Stiels volt az aki kiköpte a tüdejét.
Malia és Scott erre felriadtak.
- Stiels, mi a...- kezdett bele Scott de Stiels nem hagyta szóhoz jutni.
- Jaj haver azt hittem már valami baj van, nem vetted fel a mobilod...- ekkor vette csak Stiels észre hogy Scott nem egyedül van az ágyában- Ó! Meg zavartam valamit?!?
- Nem!- válaszolta Scott kicsit túl gyorsan.
- Akkor mégis miért aludtál Maliaval együtt?!- mire Scott elkezdené magyarázni Malia közbe szólt.
- Azért aludtunk együtt, mert a szobám még nincs berendezve, és Scott megengedte hogy vele aludthassak. Elvégre ő az alfàm!
- Ezt idáig értem, de mégis miért alszol fehérneműben?!?- akadt ki Stiels
- Hát Lydia azt mondta hogy ezt alváshoz szokták felvenni a lányok.- mondta Malia kicsit zavarba jőve.
- Oké. Ezzel nincs semmi baj Malia.- nyugtatta Scott Maliat egy mosollyal- De Stiles, elmagyaráznàd mégis mit keresel itt?- kérdezte Scott az ornyergét fogva idegesen.
- Ja hát, csak annyi történt hogy amíg ti békésen alukàltatok, addig Derek eltűnt! - jelentette ki Stiels a végét kiabálva, és a hangjában lehetett hallani a szarkazmust.
Abban a pillanatban Scott azt se tudta mit mondjon.
- Mégis mi történt?
- Nem tudjuk! Braiden is csak arra emlékszik hogy egyik pillanatban még együtt voltak majd egyszerűen füst és amint felébredt már egyedül van!
- Braiden jól van legalább?- kérdezte Scott kicsit aggódva barátjàért.
- Igen jól van csak hibáztatja magát, hogy nem tett semmit az ellen hogy elraboljàk Dereket.- mondta Stiles szomorúan.
- Hívjuk össze a többieket és menjünk Derek házához- sóhajtott Scott mivel nem így tervezte ezt a napot, szerette volna Maliat jobban felkészíteni a teliholdra és bár soha nem vállanà be barátainak de még saját magát is fel kellett rá készítenie. Amióta Allison meghalt nincs horgonya, nincs ki aki ott lenne és megnyugtatna, persze ott vannak a barátai de ez nem ugyanaz...
- Épp ezért kerestelek..., mindenki titeket vár és keres- mondta Stiles kicsit kínosan és aggódva barátjàért- azt hittük titeket is levittek.
Scott rosszul érezte magát emiatt, nem akarta hogy a barátjai aggódjanak miatta és Malia miatt.
- Neharagudj Stiles tényleg csak... el aludtunk...
Eközben Malia kikelt mellőle és elindult az ajtó felé, mind két fiú áhítattal nézte őt. Mielőtt kiment volna gyorsan vissza fordult.
- Minél hamarabb oda kell mennünk szeretnék segíteni felöltözöm és lent találkozunk.- mondta majd egyenesen a szobájába ment.
Stiles ekkor barátja felé fordult.
- Miért nem szóltál neki? - kérdezte Scottól Stiles.
- Miről beszélsz? - értetlenkedett Scott.
- Ugyan haver tudod miről beszélek.- mosolyodott el perverzen Stiles, amikor észrevette hogy Scott tényleg nem érti akkor komolyra vette a szót - Ó, hogy te tényleg nemtudod miről beszélek! Hát arról beszélek hogy miért nem szóltál neki hogy vegyen fel valami normális ruhát.
Scott ezen elgondolkozott. Igazából maga sem értette miért nem szólt neki, lehet hogy már megszokta így mivel már úgyis látta meztelenül? Vagy nem akarta megbántani azzal hogy szól mert lehet neki így kényelmesebb?
- Nemtudom miért nem szóltam neki. Lehet már megszoktam hogy így vagyok vele.
Erre Stiles megdöbbent.
- Szóval nem ez az első alkalom hogy így aludtatok egymás karjaiban?!?- Scott bólintott- És nekem nem is szoktál!?! Ez most fájt haver nagyon- sértődött meg gyerekesen Stiles.
- És mégis mit mondtam volna?! Azt hogy vele aludtam és azóta hogy Allison meghalt ez volt az az első alkalom hogy jól tudtam aludni? Vagy hogy mert jó érzés vele lenni?- dühödött fel Scott. Nem akarta le dorgàlni Stilest, de ez neki is új és érzékeny téma volt. Még maga sem tudja hogy most ez miért olyan fura neki.
- Neharagudj haver, tudom úgyis elmondod ha eljön az ideje- mondta bocsánat kerően Stiles- Most viszont kezdj el készülődni mert a többiek tényleg csak ránk várnak!
Kiszállt az ágyból de mielőtt elkezdett készülődni még mondott valamit Stilesnak
- Amióta felbukkant az életemben úgy érzem... úgy érzem egyre jobb, már nincs az a nagy....- nyelt egyet- fájdalom már sokkal jobb kedvem van és még nem tudom mi van köztünk de én... szerintem szeretem.- nem nézett rá legjobb barátjára egyszer sem, félt, félt hogy elítéli azért mert ilyen hamar "pótolni akarja" Allisont, félt mert hogy azt hiszi kihasználja Maliat azért mert nem tud még annyit a világról... Pedig nem. Ő nem akarja és nem is tudná pótolni Allisont senkivel és ezt nehezen de kezdi elfogadni, Allison egy része örökké vele fog maradni de már nem úgy mint régen, és ő nem használja ki Maliat, tiszteli! Tiszteli mert nyolc éven keresztül képes volt egy coyoteként élni és miután vissza változott még azután is hogy az apja eldobta erős, kedves és bátor maradt.
Stiles csak nézete legjobb barátját. Ő is szomorú volt a történteket miatt, neki is nehezen ment feldolgozni de nehezen sikerült, igaz még vannak rémálmai de azokat is majd legyőzi. Örült végre hogy boldognak lássa a barátját, és nem gondolt róla semmi rosszat, tudta hogy nem gyàszolhatnak tovább, a halottak mindig velük lesznek de tovább kell lépni, és örült hogy végre tovább lépett.
- Figyelj Scott, tudom milyen nehéz a gyász de... tovább kell lépnünk, és örülök nagyon hogy itt van neked Malia. Nézd ott van Lydia és Parrish, Parrish ott volt Lydiànak amikor kellett, neked meg most itt van Malia. Ne érdekeljen ki mit gondol legyél egy kicsit önző gondolj magadra is egyszer- odament és megvetette a vállát- kint leszek a jeepben, ott várok- ezzel magára hagyva Scott a gondolataival...Sziasztok!
Neharagudjatok hogy ennyi ideje nem volt új rész, egy ideje igyekszem hamarosan több story is lesz!Addig is:
Élvezzétek 😘
VOUS LISEZ
Kicsit másképp
FantasyMaliat kiengedik az Eichenhàzból de sosem történt meg az alagsorban lévő dolgok Stielsal,de talàlkoztak.Stiels mondta hogy amint tudja keresse meg Scottot,mert ő majd tudneki segìteni irànyìtani magàt. És most itt van keresi az igaz alfàt Scott Mcca...