Pov Fenna
Ik sluip door de gangen naar de kamer van Merel met een glas water in mijn hand. "Alpha"zegt een stem achter me. Ik grom boos en kijk wie het niet is "oh wat is er Berend"( een van mijn werknemers )vraag ik geïrriteerd "ik ben bezig met Merel wakker maken" Sorry maar ik wilde vragen waar we de cadeautjes neer moeten leggen" zegt Berend "voor de 80ste keer in de woonkamer" grom ik " sorry Alpha"
~hij loopt weg~
Ik vervolg mijn weg naar Merels slaapkamer daar aangekomen doe ik de deur open en glip naar binnen. Ik sluip naar haar bed toe en gooi het glas water snel over haar heen.Pov Merel
Ik voel opeens een kouds over me heen ik geef een gil en hoor iemand hard lachen, ik kijk wie het deed en zie Fenna staan ik geef nog een gil en spring uit bed en een naar de badkamer en vul een koud glas water en vul mijn mond met water ik ren terug en zie Fenna naar me kijken en een "o" verlaat maar mond ik trek een sprind en net als ze weg wil rennen spuug ik het water uit over haar heen " ieuwww" gilt ze ze kijkt me aan en ik gooi snel het koude glas water vol in haar gezicht en ze heeft nog een kreet ik lach en een snel naar buiten en ren de gang op. Ik gil en ik kijk snel om en zie haar langzaam dichterbij komen ik verander in mijn wolf en neem een sprint, achter me hoor ik Fenna veranderen. Oké handige zet, niet dus ik voel opeens 4 poten op mijn rug en ik maak een soort jank geluidje en stort in elkaar. Waarom moeten alpha's zo snel en sterk zijn denk ik.
Pov Fenna
Ik sta op haar en ze doet haar voorpoten omhoog. Ahha een teken van overgave denk ik en ik stap van haar af.
Pov Merel
ze stapt van me af en ik zucht opgelucht en ze helpt me overeind " fijne verjaardag" lacht ze
"thanks" zeg ik " kom mee naar beneden!" Roept ze blij ze trekt me mee naar beneden.
JE LEEST
My Beauty Mate
WerewolfHij is 23 Zij is 16 Hij is Alpha Zij is Bèta Hij is hard en koud Zij is lief en zachtaardig Hoe gaan ze dit doen? SORRY VOOR DE SPELLINGSFOUTEN!!