Hoofdstuk 8

671 36 16
                                    

3 maanden later

Pov. Merel

Fenna en Stefan zijn weer 'dingen' aan het doen met zijn tweeën. Nou dan weet je het wel. IK VERVEEL ME DOOD! Uch. Berend komt binnen lopen en ik spring op"Berend is er nog wat te doen?" "Nee bet- Merel er is niks meer te doen." Ik knik en laat me weer op de bank vallen. Ik kan een buitenritje maken. Dat ga ik doen, ik ren naar boven naar de kamer van Fenna en Stefan. Ik hoor allemaal gestommel en ik bonk op de deur "Ik ga een buitenrit maken" en ik ren weer naar beneden, naar de stallen. Ik doe Shadow een touwhalster om en ik stap ik zijn rug. Ik voel Shadow's zachte haren door mijn paardrijbroek heen "Kom jongen we gaan een buitenritje maken" hij briest en ik laat hem stappen.

We zijn aangekomen in het bos en ik geef hem vrije teugel. Ik gaat draven en even later racen we in rengallop door het bos. We komen bij een grote openplek met een meertje aan en ik laat neem de teugels weer. Ik laat hem draven en daarna stappen. Ik glij van zijn rug af en ik pak zijn teugels weer en ik stap hem even droog.

10 minuten later

Ik heb zijn teugels in het gras gegooid en ik lig nu op mijn buik in de zon naar Shadow te kijken. Hij gaat met zijn voeten in het water en de zon schijnt achter hem. Ik zucht en ik kijk weer naar Shadow.

45 minuten later

Opeens kijkt Shadow op van het gras en hij doet zijn oortjes naar voren en legt ze daarna in zijn nek. "Wat is er Shad?" Ik sta op en ik loop naar hem toe en de geur van versgemaaid gras en chocola komt mijn neus binnen 'MATEE!!' O NEE! Ik spring op Shadow's rug en ik pak zijn manen vast. Ik duw mijn benen in zijn flanken en hij gallopeert snel naar de bosrand. Een tijdje later zie ik Alex tevoorschijn komen! SHIT!

O nee hij komt dichterbij oh nee oh nee SHIT HIJ HEEFT ME GEZIEN!!! PANNENKOEK!!!! Hij loopt naar me toe PANNENKOEKEN!! Uch fijn universum heeeeel fijn, ik hou ook van jou "Oké Schad als ik fluit dan moet je gelijk gaan galloperen, oké jochie?" Hij briest als antwoord. En ik zie dat Alex steeds dichterbij komt. Als hij 5 meter van me vandaan is dan fluit ik en Schadow gaat over in gallopeert we galloperen snel langs hem "MEREL!!!" Hoor ik Alex roepen maar ik negeer het ik hoor gekraak van botten. Ik kijk achterom en Alex is veranderd naar wolf. SHIITT! Ik laat Shadow sneller gaan en ik zie dat Alex ook dichterbij komt PANNENKOEKENMEEL!!! UCHHH!! Ik laat Shadow niet sneller gaan want de grond is ongelijk en ik wil niet had hij zich bezeert. Opeens valt Shadow naar voren en hinnikt hij luid en schril waardoor ik een gil geef. We rollen half over de grond. Ik sta snel op en ik bekijk Shadow die op de grond ligt. Ik schrik me dood er is een stuk vlees van zijn been afgescheurd! Ik kijk op en ik zie Alex staan met een stuk vlees in zijn bek. Ik sta op en ik loop naar hem toe en ik verander voor hem in wolf ik grom en ga in aanvalshouding staan. Ik weet dat Alex me geen pijn gaat doen dus dit win ik makkelijk. Ik grom en spring op hem. Hij ontwijkt me en ik probeer hem te krabben. Mislukte poging. Ik probeer weer op hem te springen wat weer mislukt. Ik weet wat ik kijk ergens heen en ik blaf. Alex is nu afgeleid en ik spring op hem en ik bijt hem hard in mijn poot en hij maakt een hard jank geluid. Ik ga van hem af en ik loop naar Shadow en ik bekijkt zijn wond, ik verander terug en ik scheur de onderkant van mijn T-shirt af en ik probeer het om de wond te wikkelen wat ook niet echt lukt. Ik voel opeens een hand op mijn schouder en ik verstijf. En draai me om.

Hier is een nieuw hoofdstuk sorry dat het zolang duurde, ik vind het hartstikke cool dat ik al zoveel lezers heb bedankt daarvoor!💜 Ik probeer zo snel mogelijk een nieuw hoofdstuk te plaatsen ideeën zijn altijd welkom! Alvast bedankt!💜

My Beauty MateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu