Hoofdstuk 7

666 35 6
                                    

Ik kom aan bij de grens "Béta welkom terug" zeggen ze en ze kijken me bezorgt aan ik en Shadow galloperen naar het packhuis als we aan komen draven vliegt Fenna zowat naar buiten "MEREL WAT HEEFT DIE KEREL MET JE GEDAAN!!!!"Ze rent op me af en en geeft me een knuffel.

Ik heb haar het hele verhaal vertelt en ik huil nog steeds. "Hè schatje het komt wel goed" probeert Fenna me te troosten "ja maar hij loog tegen me, hij zij dat hij me geen pijn ging doen en nu doet hij het wel!" Zeg ik huilend "hè ga je maar even opfrissen" zegt ze terwijl ze mijn haar uit mijn gezicht haalt. Ik loop mijn oude kamer en loop de badkamer binnen. Ik kijk in de spiegel en schrik mijn wang is blauw en rood kleurig. Ik was mezelf en en stetje van mijn kleding aan die ik had laten liggen. Pannekoek in ben mijn spullen vergeten en ook die van Shadow.. We kopen wel weer nieuwe we gaan niet meer naar die engerd toe hoor! 'Hoi Samira lang niet gesproken, maar ik ben het er helemaal mee eens!'

We lopen weer naar binnen en gaan naar de woonkamer daar zitten Fenna en Stefan te zoenen ik glimlach en loop daar naar mijn eigen kamer

"Hè Merel wat zou je er van vinden om weer mijn béta te worden?" Vraagt Fenna glimlachend "Nou wat denk je zelf?" Zeg ik ook glimlachend we geven elkaar een knuffel en ik bedenk opeens iets. "Hè Fen Johan en Rick komen onze kant op zoals ik had verteld zullen we ze ophalen?" "Ja leuk!" We rennen naar buiten en transformeren naar wolf Eindelijk weer eens even rennen! Zegt Samira vrolijk ik knik instemmend

We rennen naar de grens die het dichtst bij de pack van Alex is en gaan daar wachten. De wachters gegroeten ons vrolijk en we glimlachen terug.
Zo'n uurtje later zien we 2 wolven aankomen de een is bruin en de ander donderbruin met al wat grijze plukjes.
"Heyy zijn jullie Johan en Rick?" Vraag ik aan ze en ze knikken "Willen jullie veranderen?" Vraagt Fenna aan ze en ze knikken we draaien ons om. "Klaar" We draaien ons weer om "Zoo dus jullie zijn Johan en Rick?" Ze knikken " Nou ik heb het met Merel over jullie gehad en jullie mogen bij de roedel. Jullie kunnen pas over een paar dagen officieel bij de roedel komen, want we hebben het nu nogal druk. Ze knikken blij "Bedankt alpha!" Zegt Rick blij. En Johan knikt ook blij en we lopen samen terug naar het packhuis vrolijk kletsend

Pov. Alex

Ik sla met mijn vuisten tegen de muur. Hoe kon ik zo stom zijn STOMME ROT IDIOOT IK HAAT JE ONZE MATE IS NU WEG DOOR JÓÚ!!
Fijn ook nog een boze wolf.. Ik hoor Black mijn innerlijke wolf snuiven. Ik zucht ik HAAT mezelf echt ik loop terug naar het packhuis en ik loop naar binnen "Heee Alex!" Hoor ik Tom roepen. Ik negeer hem en loop naar boven ik ga op ons bed zitten en ik hou Merel haar kussen vast. Hij ruikt nog helemaal naar haar. 'TOM haal ijs. Chocolade en SNEL!' Mitlink ik Tom 'Ja komt eraan Alex' Ik hoor gestommel beneden en ik hoor de voordeur dicht slaan. Ik zucht en ik ga ik ga op bed liggen met mijn kussen in mijn hand.
IK HAAT MEZELF! Dat snap ik, ik zou je ook haten. O wacht ik haatte je al. Want door JOU ben ik mijn mate kwijt! Ik blokkeer hem en ik staar voor me uit met Merels kussen in mijn armen.

Pov Merel

We hebben Johan en Rick hun kamers gegeven en ik en Fenna zitten op de bank te kletsen. Stefan komt binnen "Merel mag ik Fenna even lenen?" Ik knik lachend en Stefan pakt Fenna en sleurt maar mee naar boven, ik hoor Fenna giegelen. Ik heb al een vermoeden wat ze gaan doen en ik schud mijn hoofd. Ik pak mijn tekenboek en en paar kleurpotloden en ik maak een tekening van een wolf. Ik verveel me echt dood.....
Ik zucht
Wat kan ik doen
Ehhh ik weet het niet












IK KAN NAAR SHADOW GAAN EN HEM WASSEN EN POETSEN
JAAAAA DAT GA IK DOEN!!!!!!

Sorry dat het zolang duurde ik heb nu vakantie dus ik kan meer hoofdstukken maken en publiceren

Ideeën zijn altijd welkom!💜

My Beauty MateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu