🍒 Kirazların Tanışması 🍒

556 19 3
                                    

ESMA

Her gün yaptığım gibi müşterilerimle ilgilenip kafeme bakıyordum. Bi anda aklıma Eylül geldi . Eylül benim en yakın arkadaşımdı hatta ailemdi . Eylül ile hastanede buluşacaktık ona bir şeyler hazırlayıp götürecektim Götürmem içinde müşterilerimin gitmesi gerekiyordu.Müşterilerimin gitmesini bekledim .Zaten fazla müşteri yoktu.Sonunda müşterilerim gitti. Eylül'e götüreceğim kekleri ve diğer yiyecekleri sepete koydum . Kafemi kilitledim ve Hastaneye doğru gitmeye başladım.Hastane yakındı o yüzden yürüyerek gittim.Hastaneye geldim .Hastanenin bahçesinde banklar vardı . O Banklardan birine oturdum Eylül'ü bekliyordum . Eylül daha gelmedi. Sonuçta doktordu gecikmesi normaldi .Aradan 10 dakika geçti . Eylül gelmeyince meraklandım Eylül'ü aradım ama açmadı. Bir kaç kere daha aradım açmadı.Açmayınca daha da çok meraklandım ve olduğum yerden kalktım.Hastane kapısına doğru yürüdüm , içeri girdim danışmandaki kıza Eylül'ü sordum ameliyat da olduğunu 2 saat kadar sonra çıkacaklarını söyledi . Bende tamam diyip oradan ayrıldım Eylül'ü beklemek için kafeye oturdum. 

ALP

Her gün olduğu gibi acil dolup taşmıştı.Yemek yememiştim.Daha kahvaltı bile yapmamıştım.Neyse Acildeki insanlarla ilgilenmeye başladım.İlgilenmem 1 saat kadar sürmüştü belkide daha fazla.Acildeki işim bitmişti . Kafeye doğru yürüdüm.Samo yu gördüm. Yemek yiyordu .Zaten işi gücü yemekti .Samo nun yanına gittim karşısına oturdum.Samo birden 'lan napıyon çekil şurdan ' dedi.Ben hala anlam verememiştim.'Çekilsene oğlum şurdan'dedi sessizce .Arkama bakıyordu . Bende baktığı şey ne diye baktım. Bir kız oturuyordu çok güzel bi kızdı . Bende yan sandalyeye kaydım Samo hem yemeğini yiyor hem de kıza bakıyordu.O sırada karşıdan Eylül hoca geldi . Samo nun baktığı kızın yanına geldi . Kız Eylül hocaya sarıldı ve oturdular.Sohbet ediyorlardı ve birşeyler yiyorlardı.Ben tam kalkıyordum kapıdan çok acil bi hasta geldi . Samo ben ve Eylül hoca hastanın yanına gittik.Trafik kazası yapmışlar.Çok kötüydü hastalar şoför iyiydi Yanındaki hasta ise Karısıydı .Karısının durumu ağırdı.1 veya 2 dakika sonra 2 çocuk getirdiler onlarda aynı trafik kazasından geliyorlardı . Erkek çocuğunun karnına cam parçası saplanmıştı .Kızın bilinci kapalıydı onun durumu da iyiydi .Sonra bi ses duydum Eylül hocaydı sakin ol Esma diye bağırıyordu.Evet kızın adı Esmaydı.Esma çok korkmuşa benziyordu . Suratı bembeyaz olmuş sürekli ağlıyordu.Onun yanına gittim sakinleşmesini söyledim ama hiçbir cevap vermiyordu sanki şoka girmişti. Sakinleşmesi için sarıldım..

***

Yazardan

Alp Esmayı çoktan sakinleştirmiş ve acildeki hastanın ameliyatına girmişti.Esma ise ameliyathane kapısının önünde çocukların  çıkmasını bekliyordu. Sürekli ağlıyordu dualar ediyordu lütfen çocuklara bişey olmasın diye.2 çocukta ameliyattan sağ salim çıkmıştı . Esma bu duruma çok sevinmişti yanına tam Alp gidicekken Eylül geldi.

Eylül: Esma iyi misin?

Esma: iyiyim.Durumları iyi değilmi?

Eylül: İyi iyi 

Esma: Tamam ben o zaman gidiyim eve , biraz dinlencem yorucu bi gündü 

Eylül: Bekle üstümü değiştiriyim çantamı alıyım beraber gidelim

Esma: Tamam. Bekliyorum ben seni

Esma Eylül'ü beklerken Alp'i görür ve yanına gider.

Esma: Merhaba

Alp: Merhaba.İyi misin şey yani sakinleştinmi?

Esma: Yaptığın şey için teşekkür ederim Bu arada ben Esma 

🍒 AŞK VE KİRAZ HİKAYESİ🍒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin