Başlangıç

191 11 11
                                    

(Resim benim eserimdir)
Bu kitap Erin Hunter'ın Warrior Cats (savaşçı kediler) kitabından esinlenmiştir.
Merhaba ben Dumanyavru, iki erkek kardeşim ,annem ve babam ile Kar kabilesinde yaşıyoruz. Muhtemelen ne dediğimi anlamadınız , size açıklamama izin verin. Biz ormanda yaşayan dört kabileyiz:
Kar kabilesi
Güneş kabilesi
Çiçek kabilesi
Ve Göl kabilesi
Kabilelerde bizim sistemimiz şudur:
Bir lider ona yardım eden vekil, hekim kedi (yani doktor kedi) , yaşlılar, kraliçeler(yavru bakan veya yavru bekleyen dişi kediler) ve tabiki savaşçılar vardır. Aynı zamanda benim gibi yavrular ve çıraklar ( savaşçı veya hekim kedi olmak için eğitilen kediler).
İsim sistemimiz ise biraz karışıktır, ilk ismimiz sabitir ( ağaç,nehir,fare vb.)
yavruyken sonuna yavru getirilir , (ağaçyavru, nehiryavru, fareyavru)
çıraken pati , (ağaçpati, nehirpati, farepati) ve nihayet savaşçı veya hekim kedi olduğumuzda kendi adımızı alırız (ağaçpençe, nehirpost, farebıyık gibi)
Eğer bir kedi lider olma şerefine yükseldiyse o zaman Yıldız kabilesi tarafında 9 can ile ödüllendirilir ve sonuna yıldız gelir ( ağaçyıldız).
Sizin 'yıldız kabilesi de nedir?' deyişinizi duyar gibiyim. Yıldız kabilesi bizim inandığımız atalardır. Ölen savaşçıların gittiği yerdir fakat eğer bir kedi Savaşçı kodunu( uyulması gereken kurallar) kırarsa o zaman yıldızsız bölgeye gider. Yıldız kabilesi aynı zamanda bizimle başımız sıkıştığında rüyalarımızda konuşur, öğüt verir. Hekim kedilerin Yıldız kabilesiyle özel bir bağı vardır.Onlar Ay şelalesine (yıldız kabilesinin yaşadığı yer) her dolunayda gider ve sudan bir yudum içerler böylece hemen uykuya dalar ve rüyalarında yıldız kabilesiyle konuşur onlardan kehanet alırlar. Yıldız kabilesi liderler 9 can da armağan eder .
Evet herhalde hepsi bu ve şimdi isterseniz size biraz benden bahsedeyim.
Annem,Fundarüzgar babam ise, nehirayak
Biz üç kardeşiz ben, donyavru ve köstebekyavru.
Aslında kabileyle aramda bir sorun yoktu bu ta ki gözlerim açılana kadar sürdü....

~ Destiny ~(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin