1.BÖLÜM : Nasıl öldüm ben!!!
cumartesi sabahı ....
Alarmın o aptal müziği çalarken güne gözlerimi araladm .Sicakcik yatağımdan çıkmak istemiyordu bedenim.,.kıvranıp duruyordu tüm kasvetiyle .ardından annem odaya girip perdeye açtı ve ardından cami .gözümü kamastiran güneş ve akşam yağan yagmurun etkisi ile burnuma gelen o toprak kokusu beni benden almıştı adeta beni kendine cekiyordu .Hepimiz onun değilmiydik zaten ?
Bugün annemde bir tuhaflık vardı hergün bıraktığı bir bardak su ıle şu boktan antidepresan haplarıni koymamışti başıma.Herhalde unuttu diyerek yataktan çıktım.
Sonra formamı giyip yüzümü yıkamak için banyoya gittim .Yüzüme serptigim bir avuç suyun ardından aynaya baktım buhardi.Silipte kendime bakmadim o kadar bikmıştim hayattan...
Birden odamdan annemin çığlıkla karışık aglama sesleri geldi .ah yine babamla kavga etmiş olmalı biktim bunlardan.kapıyı çarpıp evden ciktim .yolda sıra arkadaşım mügeyi gördüm bana doğru baktı .El salladım ve bağırdım beni hiç duymamıştı bile .Anlaşılan onun da götü kalkmıştı . okula gidip sessizce sınıfıma girip sırama oturdum . Sınıf hocamiz geldi .Tum sınıfın morali bozuktu hocanın da öyle.Sesi kısılmış bir tonda dünkü yaşananlardan bahsediyordu . Dun ne olmuştuki .tabi ya orospu Ashley ile bir kavga etmistim ....
Cuma günü okulda ne oldu:
Matematik dersindeydik hiç anlamadığım bir soruya beni kaldirmasti aptal hoca.Yapamayacaktim .yapamadimda zaten . Ardından hoca her zamanki gibi kaşlarını çatıp kulaklarıma asilmisti.göz ucuyla sınıfa doğru baktigimda Ashley in bana baktiğini ve güldüğünü gördum çok sinirlemistim ona yenilmekten bıkmıştim .Herseyimi elimden alıyordu .Arkadaşlarımi sevgilimi .Ondan nefret ediyordum nefret te edicektim .âmâ bu son yaptığı benim için son noktaydı ....
Ne tuhaftir ki Bugün Ashley okulda yoktu .Hoca ağlamaya başladı ve konuşmasina devam etti .Ashley in dun gece öldüğünu söyledi .Evinde film izlerken 15 yerinden bıçaklandigini ve parmaklarinin kesilerek tencereye atıldığini söyledi.Adeta kanım donmustu. Peki ya neden .acaba benden başka sinir olanlardami vardı. Hoca biraz duraksadiktan sonra matematik hocasi Bayan Valeria nin da evinde ölü bulunduğunu söyledi.Sınıf hocası bayan Martinez in sürekli gözleri doluyordu.Biraz bekledikten sonra 99 numarali Arya Ahundova nin bu iki kişiyi öldürmüş evinde yüzünün derisi yüzülmuş bir şekilde ölü bulundugünu söyledi .Adeta delirmistim.Ben yanlarindaydim âmâ öldüğümü söylüyorlardi . çığlıklar atıyordum ,çırpınıyordum âmâ o hala benim öldüğümü söylüyordu.Hızlica duvara yumruk attım ve elim duvarda hiç bir etki yapmadan duvardan diğer tarafa geçti.İnanamıyordum Ne olmuştu bana böyle ??..
Sınıftan ucarak ciktim .O duvardan çıkıp o duvara giriyordum .Ben gerçekten ölmüşmüydüm .üstelik derim gerçekten yüzülmüşmüydu.ve ben asla katil olamazdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASTRAL SANTRAL
ParanormalArya adındaki Newyork 'ta yaşayan aslen Afgan olan kızın sıra dışı yaşamı.Kaybolmuş bir ruh ve çözülmemiş sorular..