Bölüm 5:ruhum kaçamak
Aradan kaç yıl geçti tam olarak bilmiyorum yaklaşık 4 yıldır Ema ile birlikteyim .Hiç bikmadan köpeği gibi onun işlerini yapıyorum .Boş bulduğum anlarda Nate 'in yanına gidiyorum ve onu sadece izliyorum.Evet Ema bana ailemi unuturmuştu âmâ Nate'den haberi yoktu.Her geçen gün ona olan aşkım artıyordu .Her ne kadar beni ölü bilsede ,bana kizgin olsada ve iki ay önce Marisa ile nişanlanmis olsada yine onu seviyordum. kimse onu
benden koparamazdı ...
İçeri girer girmez kanepenin üzerine düştüler ve birbirlerinin öpmeye başladılar.Nate Marisa' nin üzerine çıkıp iri göğüslerini yalamaya başladı. İğrenç bir goruntuydu.Nate bu kızda ne buluyor anlamiyorum doğrusu.Kız Domuz surat her yeri estetik , Silikonlu göğüsler ve birde iri bir kıç ...
Tabi ya bir erkek başka ne isteyebilir ki.
Sevişmeleri bitmis olmalı ki ikiside boşalmışlardi.Marisa daha sonra üstünü giyip dışarı çıktı .Kendi kendime bunları ayırmalıyim diye düşündüm .Aslında birkaç kez korkutmayi falan denedim âmâ Ema yakaladı ve neden böyle bir şey yaptığımi sordu. Okuldan çok gıcık kaptığım biriydi,dedim.Gerçeği üstelemesin diye pesini biraktim.5 ay sonra düğünleri var ve görüyorum ki bunların ayrılacakları yok .Şimdi iş bana düştü ışte...
pazartesi sabahı Kaliforniya ya iki bilet almış .Düğün den önce biraz tatil yapıp eğleneceklermiş ve cadılar bayraminıda orada geçireceklermis.Bir bilet daha alsalar iyi olur çünkü bende geliyorum.
Günlerden çarşambaydi
Sessizce evine gidip ona bağırdım evine giremiyordum.Çünkü benim gibi bedensiz olanlarin evine girmesinden rahatsızlık duyordu ve bunun için çok etkili bir büyü yapmış.Neyse Ema sesimi duyup evden çıktı ve yanıma geldi :
_ne oldu saat daha sabahın beşi(sözünü keserek)
-Çok yoruldum ve bunalim cadılar bayramina kadar gezmek eğlenmek istiyorum ,dedim .Beni gayet hoş karsiladi. Ve ayrıldık.
Nate in yanına gittim marissa da yanında idi.Valizlerini hazırlıyorlardi.Sessizce onları izlemek o kadar sıkıcıydı ki...
İşleri yaklaşık ıki saati buldu .Ardından Nate çoktan yatağa düşüp uykuya dalmıştı Marisa da yanını .
Sabah ilk uçakla kaliforniya ya uçtular ve otel odalarına yerleştiler.
Tatillerinin ikinci günü
Çok mutlu gözüküyorlardi arkadaşlarının vereceği akşam ki parti için hazırlanıyorlardi .Gunlerdir beklediğim an gelmişti .Artık ayrilmalari gerekiyordu.Hiç vakit kaybetmeden dışarıya çıkıp etrafa bakınmaya başladım.Güzel bir kız arıyordum hayır denilemicek bi kız ve her gece gezintiye çıkan bir kız .Tabi ya 1 hafta önce mezarlıkta karsilastigim kız ...
İmmmm neydi adı??
Rea !Rea tam aradigim kız .umarım bu gece seyahate çıkar.
Saat 23.52
Benim çifte kumrularim partiye gitmişlerdi bile .anlaşılan sıra bende.
Rea 'nin yanına gittim.Rea çoktan seyahate çıkmıştı bile.Bedenine girmek için sabırsızlanıyorumdum .ve giriyordum muhteşem bir duygu idi.Uzun süreden sonra var oldugumu hissediyordum.belki ödünç hislerdi bunlar âmâ unutulmayacak kadar güzeldi.
Yeni bedenimle birlikte kalktım o yataktan.Bir tuhaflık vardı düzgün bir şekilde yürüyemiyordum.Bu beden bana ağır geliyordu.Bacaklar tersine düşüyor, boyun devriliyordu.yaklaşık yarın saat bu böyle sürdü.Saat tam birdi artık partiye gitmem gerekiyordu.Rea nin dolabıni açtım .Muhteşem parti elbiseleri vardı .En sexy olanı seçip hemen üzerime geçirdim.ardından topuklu ayakkabiları giyip cama doğru gidiyordumki birden uçamiyacagim aklıma geldi ve kapıyi kullanmak için merdivenlerden aşağıya indim.(tak tak tak tak)
Rea nin annesi topuklunun sesinden rahatsız olacak ki odadan çıkıp yanıma geldi
-Kızım bu halde nereye böyle
-ya sanane biraz gezicem
-içtin mi sen ?
-uzattin âmâ moruk bırak kolumu !!
sinirlenmiştim kolumdan sürükleyerek mutfağa götürdü .
Daha fazla dayanamadım .Elime geçen bıçağı karnına sapladim.güçlü bir kadındı hemen pes etmedin .Bir kaç kere aynı yere sapladiktan sonra boynunu kesmek zorunda kaldım.
ve öldü bu sürtükten kurtuldum ve hemen bir taksiye atlayıp parti yerine gittim.Gözüm Nate ariyordu ve ışte oradaydi.Tek basına içiyordu.yanına gidip :
-merhaba Nate
-Adımi nerden biliyorsun?
-Ben bilirim örneğin suan sevgilin Marisa ya kızip ictigin gibi.Bak ne dicem bu gece tek kizgin olan sen degilsin.biraz eğlenmeye ne dersin ?
Hiç bir şey söylemeden dudaklarıma yapışti ve gel benimle ,dedi.Otel odasına çıkardı ve deliler gibi sevişmeye başladık .İkimizde çıplaktik.Nate tam içime boşaldığı an Marisa içeri girdi.adeta benim için masalımin bittigi mutlu son,Emanet beden Rea içinse utanç verici bir durumdu...
not :Rea bedeninde huzur bulmuştüm sana minnettarım.
Marisa içeriye girdiği an çığlık atmaya başladı ve Nate saldırmaya .Ben ve emanet benden ise biran önce üstümü giyip aradan kaçtım.
Marisa o akşam valizlerini toplayıp Paris e gitmişti ve ayrılmışlardi.Nate ise Emanet beden ve içindeki beni ariyordu .Beden hala bendeydi evet âmâ ortalığa cikmamaliydim.en geç 1 saat sonra beden teslim ediliyordu.Nate beni araya dursun. 1 saatimde dolmustu.artik yavaşça Rea nin evine doğru yol aldım bedenini yatağın üzerine bırakıp oradan uzaklaştım.Rea sabah uyandığında bambaşka biri değişik bir hayatı olacakti .Çünkü artık bakire değildi ve annesini öldürmüştü kendisi oldurmemişti âmâ öyle hatırlayaçak işin içinden cikamayip intaar edecekti.Belki bana olanlar bunlardi ve artık benden bir kişi daha vardı. yanlız değildim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASTRAL SANTRAL
ParanormalArya adındaki Newyork 'ta yaşayan aslen Afgan olan kızın sıra dışı yaşamı.Kaybolmuş bir ruh ve çözülmemiş sorular..