BÖLÜM 4:MEZAR

79 1 0
                                    

Herkesin ölü bildiği ben artık yanlarinda dolaşıyordum.Beş ay olmuştu alismiştim artık âmâ öldüğümü hala kabullenmemistim.

Bazen mezarligima gidip acaba burda yatan gerçekten ben miyim diye düşünüyorum bazende annemin ve babamin yanında duruyordum canım sıkılınca beni Ashley için terkeden eski sevgilim Nate in yanına gidiyordum .Hiç bir şey anlamiyordum neden hala bu dünyadaydim.Neden tanrı beni yanına almıyordu..

Bir pazartesi sabahiydi ailem ölü kizlarinin mezarligina gitmek için hazırlanıyordu .Ben de yanlarindaydim.Annemin elinde yine her zamankinden siyah gülleri vardı .Evden çıktılar .

onlar gelmeden ben çoktan mezarligimin başına gitmistim Yeni mezarcı kadın Ema mezarlıkları suluyordu.Tuhafti sürekli kahkaha atiyordu .Mezarligimin başına geldi ve tükürdu .Sinirlenmistim

_Ne yaptıgini sanıyorsun sen kaltak,diye bağırdım.

mezarcı kadın :

_ cesedin midemi bulandırıyor ,dedi .

Şaşırmıştım beni duyabiliyordu üstelik görebiliyordu da .Daha sonra onunla biraz konuştuk.Bunu neden ogrendigini sordugumda Büyük annesinin bu islerle uğraştigini ve bunu da ondan ogrendigini söyledi.belki benim olayım hakkında da birşeyler biliyordur diye ona anlattim ve biliyormuşta tam söyleyecegi an annemler geldi .

Annem elindeki gülleri mezarcıya vererek dikmesini soyledi.Mezarcı ise yanındaki çöpe attı.Annem ne yapıyorsun ,dedi.Mezarcı kadın sizce o bunları hakkediyor mu ,dedi .Annem ve babam hiç birşey diyemeden oradan ayrildilar

Ona neden böyle birşey yaptığıni sordum.Bana dönerek

_eğer eski haline dönmek istiyorsan onlara ihtiyacın yok ,dedı.

Haklıydıda artık onlara ihtiyacım olmamaliydi .Ona hak vererek .Bundan sonra onunla takılmaya başladım.Onunla birlikte idim .ve tam iki hafta gecmisti.Bazen mezarları sulatiyor bazende mezar kazdirıyordu.Herşeye razıydim .Bana değişik şeyler öğretiyordu.Daha iki hafta olmuştu âmâ şimdiden bana değişik birşey öğretmişti bile .Bedene girme; bunda astral seyahattekilerin bedeni o kişi geri dönene kadar ödünç olarak alınıyormuş .Bunu neden kendisinin yapmadığını söyledim çünkü bedenimdeyim, diye yanıt verdi.Mantikliydi.Ona inanıyordum zaten başka çaremde yoktu.

lütfen yorum bırakın ...

ASTRAL   SANTRALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin