U narednih par dana situacija na poslu se smirila, Mark je vraćen na posao i unapređen, niko više nije dobio otkaz, Liam dolazi u preduzeće na sat-dva a ja koristim to vreme za pauzu, bežim. Iskreno nisam verovala da će me poslušati ali to što je vratio Marka me je ostavilo bez reči. Firmom se proširila glasina da je je vlasnik par kazina ali niko ne tračari jer ga se ljudi uglavnom boje.
- Elli Dalton – okrenem se i ugledam Denija.
- Deni – nasmešim se. On je mlađi sin gospodina Westona i Liamov brat, međutim on je njihova sušta suprotnost dok su oni mračni i ozbiljni, Deni je dušica, šmeker i humorista.
- Dođi ovamo – grli me u hodniku.
- Ljubomorna sam – Meri se oglašava.
- Polako lutko ima i za tebe – zagrlio je i namignuo joj.
- Odkud ti? – pita ga Meri.
- Rešili su da mi unište život i bace me među ozbiljne ljude – našlio se.
- Kad počinješ da radiš? – pitam ga.
- Od danas, trebalo je od ponedeljka ali među nama, odugovlačio sam.
- Dopašće ti se ovde.
- Ne mogu da kažem da žene ovde nisu lepe jer jesu, ali kancelarijski posao nije za mene.
- Onda da te zaposlim kao klovna? – prekinu nas Liam i svi se uozbiljimo.
- Ne možeš da me priuštiš batice – pozdravili su se onako muški.
- Dame – Liam nam se obratio. Ja sam klimnula glavom a Meri ga je pozdravila poslovno.
- Idemo li gore? - pozvao je lift i ja sam udahnula. Ne mogu reći da ne želim da budem u malom prstoru sa njim.
- Hoću li dobiti kancelariju? – Deni pita Liama u liftu dok se ja koncetrišem na disanje jer stojim tačno ispred Liama i htela ili ne prošlost mi je kristalno jasna.
- Hoćeš.
- A sekretaricu? Može neka mlada, plava i naravno zgodna.
Ne mogu a da se ne nasmejem na ovo.
- Pozajmićeš mi svoju Elli?
Okrećem se ka njemu.
- Pravo si dete.
- Kupiću ti sto kesica čipsa – par puta me je video kako jedem čips i uvek se šali.
- Da li ti to pokušavaš da me podmitiš?
- Pa . . . da – prosto me oduševljeva svojom iskrenošću.
- Da bi dobio sekretaciru moraš prvo naučiti posao – kao da objašnjavam detetu.
- Neka me ona nauči.
- Deniele, ne ponašaj se kao derište – Liam ga ukori blago.
- Deni – ispravio ga je.
- Zoveš se Deniel? – pokušavam da suzbijem osmeh.
- Ako kažeš nekome više nismo prijatelji – zapretio mi je.
- Dobro Deniele – okrenula sam se i izašla iz lifta.
- Zar nije divna? – čujem kako Deni komentariše iza mojih leđa ali se ne osvrćem.
***
- Nina, zovi o Donela i pitaj ga zašto mi još uvek nije posao izveštaje?
- Nije Nina, ja sam – podižem glavu i ugledam Liama u mojoj kancelariji.
YOU ARE READING
Grešna 🔚
RomanceJedna ponuda uništila mi je život. Jedna ponuda okončala je moj brak. Jedna ponuda otkrila mi je svet za koji nisam ni znala da postoji. Jedna ponuda mi je pokazala moć novca. Jedna ponuda mi je pokazala razliku između istine i laži. Jedna ponuda me...