Liam Lukas Weston
Pitam se kako bi izgledalo da slomim nos kretenu koji u obliku prodavca nekretnina obleće oko moje žene kao dvorska luda? Verovatno loše s obzirom na to da sam obećao kako ću biti uzoran čovek, ipak ću postati otac.
Očekivao sam da će se Elizbeta buniti oko moje odluke da što pre započnemo zajednički život, ali na moje iznenađenje pristala je bez problema. Od kad sam saznao da je trudna postala je popustljivija a možda je i zbog toga što sam obećao da neću kontrolisati svaki njen korak, lagao sam ali to je neophodna laž.
Kako se Elli kuća nije nešto dopala brzo smo krenuli na drugu lokaciju. Obišli smo pet kuća i odlučili smo se za poslednju, bilo mi je bitno da se što pre preselimo jer ja živim u hotelu, ne želim da svako bulji u moju trudnu ženu. Malo mi je žao što sam je oženio na brzinu ali ne kajem se jer ću učiniti apsolutno sve da je zadržim.
Elli sam ostavio u stanu da odspava a ja sam krenuo da razgovaram sa majkom, moram joj reći da sam se oženio a ne verujem da će to podneti toliko oduševljeno kao Deni i Ketrin, Ivona se pobrinula za to da moja majka ne voli moju suprugu.
- Ćao mama.
- Sine odkud ti?
- Došao sam da te obavestim da sam se oženio – nisam okolišao.
- Molim? Pa odkud to?
- Eto tako Elli i ja se volimo i venčali smo se.
- Liame Lukase odlično znaš da se to tako ne radi, pre nekoliko meseca smo sahranili tvog oca, još uvek obrađujem činjenicu da je imao ćerku a ti mi saopštavaš da si se oženio razvedenom ženom koja je spavala sa tobom dok je bila u braku a ti veren drugom ženom.
- Mislim da je to tačan opis situacije. Vidi majko, da li ti je bitno da sam ja srećan?
- Kakvo je to pitanje? Naravno da jeste.
- Volim Elli i ja sam joj uništio prvi brak i prekinuo sa Ivonom, šta misliš šta sam sve u stanju da učinim za nju?
Moja pametna majka zna tačno kad treba da ućuti.
- Elizabeta je najbolja osoba koju poznajem, ne dozvoli da te Ivona truje njenim otrovom, uostalom dobićemo dete.
- Trudna je?
- Da.
- O, nisam znala, sine čestitam vam – napokon me grli i znam da ćemo biti dobro.
Nakon što sam pridobio majku krećem kod Ivone, ne želim da je povredim ali ona me sama izaziva.
- Liame.
- Mogu li da uđem?
- Naravno – oduševljeno se smeje.
- Žurim pa će ovaj razgovor biti kratak. Ne želim da posećuješ moju majku niti moju ženu.
- Ženu?
- Da, Elizabeta i ja smo se venčali.
- Oženio si tu kurvu?
Stisnem zube jer je ona žensko a na žensko ne dižem ruku.
- Ovo je poslednji put da sam čuo da je tako oslovljavaš, nemoj da zaboraviš da zavisiš od mene. Tolerisao sam te jer mi je bilo pomalo žao kako smo prekinuli ali to prestaje da važi ukoliko još jednom priđeš mojoj majci ili ne daj Bože mojoj supruzi.
- Tvojoj supruzi.
- Da mojoj, a ti odlično znaš kakva sam budala kad se za nešto zalepim? – podsetim je na neke stvari i video sam da se povukla.
YOU ARE READING
Grešna 🔚
RomanceJedna ponuda uništila mi je život. Jedna ponuda okončala je moj brak. Jedna ponuda otkrila mi je svet za koji nisam ni znala da postoji. Jedna ponuda mi je pokazala moć novca. Jedna ponuda mi je pokazala razliku između istine i laži. Jedna ponuda me...