The Heirs (Korea)

79 5 7
                                    

Rok : 2013

Počet epizod : 20

Hlavní obsazení :

Park Shin Hye, Lee Min Ho, Kim Woo Bin, Kim Ji Won, Choi Jin Hyuk, Park Hyung Sik, Krystal

Děj :

Typický příběh chudé holky, která najde svého prince. Cha Eun Sang (Park Shin Hye) žije se svojí němou matkou, která je hospodyně/uklízečka. Sama Eun Sang má několik brigád. Jednou jim domů zavolá její starší sestra která v Americe chodí na školu, kterou platí její matka. Prý se vdává. Matka Eun Sang jí chce poslat peníze. Eun Sang se ale rozhodne, že za sestrou pojede dát jí peníze a chce tam i zůstat.

Když však přijede do Kalifornie zjistí že její sestra nechodí na školu, nevdává se a její přítel je jen chudák ke sklonům k násilí. Eun Sang najde svojí sestru jak pracuje jako servírka. Sestra jí vezme peníze na svatbu a odejde bez rozloučení. Mezitím Kim Tan (Lee Min Ho), bohatý,"hezký", dědic veliké firmy a student prestižní střední školy, sedí před restaurací a vše poslouchá. Proč taky ne, umí korejsky a v Kalifornii moc Korejců není. Když Eun Sang odchází Kim Tanův kamarád si všimne že jí vypadl pylík s nějakým bílím práškem...ehmm kokain... Koks to ale není, je to typický korejský prášek na přípravu pití. Kamarád se to pokusí šňupnot a zkolabuje. Přijede policii a odvezou si Eun Sang. Kim Tan jí pomůže. Nabídne jí aby s ním bydlela a sblíží se. U Kim Tana potká Rachel (Kim Ji Won), která tvrdí že je jeho snoubenka. Eun Sang brzy odjede zpět domů. Kim Tan je smutný a tak se vrátí domů.

Když je Kim Tan doma všimne si někoho kdo mu připomíná Eun Sang. Zeptá se matky a mu řekne že tu je jen dcera hospodyně.

Později začne Eun Sang, s pomocí matky Kim Tana, chodit na jeho školu.

Mezitím se seznámí s Choi Young Doem (Kim Woo Bin) který je nepřítel Kim Tana. Young Do se však do Eun Sang zamiluje.

Moje recenze :

MOJE RECENZE--> JESTLI SE VÁM TO LÍBILO, JE TO VÁŠ NÁZOR, MĚ TEDA NE

Kde jenom začít *hluboký nádech* Je mi skoro líto že The Heirs bylo moje první drama. Sice, jak víte, nemusím Lee Min Ha, ale myslím si že je dobrý herec. Takže mě celkem překvapilo když jsem viděla tu zprzněnost neboli Kim Tana. Víc osobnosti než on měl ten jeho příšerný šatník. Ty příšerný SVETRY!!!

To samé Park Shin Hye. Příšerně zahrané a zdlouhavé.

Nechci to ale svádět jenom na herce. Scénář taky příšerný.

Silná stránka byli vedlejší chraktery. Kim Woo Bin (bae), Park Hyun Sik a Choi Jin Hyuk mě u dramatu drželi. Woo Binův Young Do byl nejzajímavější a nejlíp zahraný.

Tak se jenom ptám...PROČ JSOU VEDLEJŠÍ CHARAKTERY 1000x ZAJÍMAVĚJŠÍ NEŽ TY HLAVNÍ SAKRA!!!

Závěr :

fakt nevím. Jestli se na to chcete podívat tak jako klidně ale přijde mi to jako ztráta času teda až na pár výjimek.

*** Tohle jsem prostě potřebovala napsat. Jestli se mnou nesouhlasíte klidně napište. Ráda se hádám přes net<3***

Dramata A Recenze [Bez Spoilerů]Kde žijí příběhy. Začni objevovat