Boys over flowers (Korea)

107 10 6
                                    

Rok : 2009

Počet epizod : 25

Hlavní obsazení :
Ku Hye Seon, Lee Min Ho, Kim Hyun Joong, Kim Bum, Kim Jun

Děj :
Geum Jan Di (Ku Hye Seon) je chudá holka která se dostala, zachráněním šikanovaného kluka, do školy plné nechutně rozmazlených a bohatých dětí. Ve škole vládne čtveřice, nejbohatších a nejhezčích kluků, známá jako "F4" (flower four), ale hlavně jejich sadistický vůdce Gu Jun Pyo (Lee Min Ho).
Jan Di je se zamiluje do jednoho z nich, Yun Ji Hu (Kim Hyun Joong), který je z nich nejmilejší a o šikanu se nezajímá. Život Jan Di se změní když se zaplete s Jun Pyoem a to zapříčiní, že dostane červenou kartu, znak od F4 pro ostatní studenty ať začnou Jan Di šikanovat.

Moje recenze :
Korejská verze Hana Yori Dango je, když se zeptáte, většinou první korejské drama většiny fanoušků a dostalo je ke sledování více dramat.

Když jsem se znova po roce podívala na pár epizod, došlo mi že hraní není zrovna nejlepší (většinou u hlavních postav) a je celkem "cheesy"( časem se ale viditelně zlepšení). Stejně ale musím říct že se to rozhodně dá sledovat a když se do toho dostanete můžete to celé shlédnou za jeden až dva dny (můj případ).
Příběh je návykový a přetéká napětím. Je suprově vidět jak postavy vnitřně dospívají učí se vnímat svět jinak.
Když jsem sledovala tak jsem se trochu "zamilovala" do Yun Ji Hua i herce který ho ztvárnil, jeho postava byla moje nejoblíbenější a většinou díky němu jsem brečela, jeho hraní sice ze začátku není zrovna dobré, ale v průběhu se hodně zlepší.
Musím se přiznat že zrovna nemusím Lee Min Ha, ale jeho herecký výkon byl asi nejlepší úplně od začátku. Jediná špatná věc jsou jeho vlasy, vážně, koukněte se na ně.
Zbytek herců byl průměrně dobrý.

Závěr :
Drama mě rozbrečelo, rozesmálo a zase rozbrečelo, a to je známka kvality. Každý fanoušek kdramat by měl aspoň jedou vidět, je to sakra klasika!!!

Dramata A Recenze [Bez Spoilerů]Kde žijí příběhy. Začni objevovat