Rok : 2012
Počet epizod : 16
Hlavní obsazení :
Sung Joon, L (Kim Myung Soo), Lee Hyun Jae, Kim Min Suk, Yoo Min Kyu, Jo Bo Ah, Lee Min KiDěj :
Byung Hee (Lee Min Ki), Kwon Ji Hyuk (Sung Joon), Lee Hyun Soo (L), Jang Do Il (Lee Hyun Jae), Kim Ha Jin (Yoo Min Kyu) a Seo Kyung Jong (Kim Min Suk) jsou skupina středoškoláků kteří mají kapelu "Eye Candy". Jejich hlavní zpěvák Byung Hee hledá múzu pro inspiraci ke psaní hudby.
Jednou ve škole zjistí že budou přemístěni do jiné školy - Jung Sang high. Nová škola je plná bohatých děcek a přísných učitelů, na rozdíl od jejich minulé. Po škole jdou koupit bubny. Potkají Im Soo Ah (Jo Bo Ah). Byung Hee si myslí že našel svojí múzu. Když se s ní pokouší bavit Ji Hyuk přijde a všimne si že Soo Ah chodí na stejnou školu a Byung Heeho odtáhne. Venku si jí všimnou jak jde přes přechod. Soo Ah skoro spadne, ale Ji Hyuk jí chytí. Ona pak odejde.
Soo Ah je spolužačka a kamarádka Yoo Seung Hoona (Jung Eui Chul), který je leader kapely "Strawberry Fields" který je do ní zamilovaný. Kvůli finančním problémům jejího otce, Soo Ah musí bydlet v bytě na střeše hned naproti bytu Ji Hyuka.
Eye Candy jednou hrají na ulici poblíž místa kde hrají Strawberry Fields, na které se přišla podívat Soo Ah. Byung Hee jí uvidí a obejme. Toho si všimne Seung Hoon a začne žárlit. Tak začne boj mezi Eye Candy a Strawberry Fields.
Moje recenze :
Tohle není typické korejské drama. Nemá takový ten sladký podtón a romantiku. Je víc reálné a charaktery mi připadají jako lidé které bych někde mohla potkat. Ukazuje na věci jako závist, smutek, lásku, chtivost, dospívání a jak se začneme měnit kvůli slávě.
Vážně jsem si užila soundtrack. Pár dní po dokoukání jsem si ho začínala broukat.
Drama má skvělý cast plný nadaných mladých herců. Pokud jste fanoušci INFINITE tak si užijete roli L.
Závěr :
Jsem vážně ráda že jsem na drama narazila, je jedno z takových těch na která nezapomenete. Shut Up Flower Boy Band bych rozhodně doporučila.
***Arghh... Zase jsem nic nevydala měsíc. Musím si to líp plánovat... Dík za přečtení a nezapomeňte to lajknout nebo hvězdičknout nebo tak nějak***
ČTEŠ
Dramata A Recenze [Bez Spoilerů]
Não FicçãoTohle je můj seznam dramat a mých recenzi na ně. Sledování dramat hlavně z Koreje a Japonska je můj koníček a jelikož jich mám následováno hodně, vím že ne všechny ujdou. Jestli budete souhlasit napište do komentů pls ***Btw dramata sleduju na "kiss...