Herneyse 1 ay sonra kendime biraz gelmiştim artık ayağa kalkmalıydım ama nasıl?
Önce para ! dedim kendime bir gazate kaptım ve iş ilanlarına baktım.
İlk gittiğim yer bir çağrı merkeziydi:
-Merhaba iş başvurusu için mi geldiniz ?
-Evet iş başvurusu
-Okuyo musunuz yaşınız genç baya part time mı ?
-Hayır okulu dondurucam full time
-Sizi neden işe alalım?
-Size aman aman müşteri kazandıramam hem konuşurkende utanıp sıkılırım ama en azından çuvallamam.
-Peki biz sizi ararız
Rezaletti iş yerinden çıkınca kendime küfürler ettim 1200 maaş en azından üstüne başına birşeyler alırdın salak kaçarmı hiç dedim.
İkinci yer kadıköyde bir müzikmarketti :
-Merhaba iş görüşmesi için geliyorum
-Tabiki deneyim var mı hocam
-Deneyim yokta gitar çalıyorum birazda org müziğe yatkınım.
-O kısmı ben hallederim sen müşteriyle ilgilen yeter.
Biraz kıl olmuştum ama işi kapmıştım.İntikam asalet onur tarz için önemliydi para. İşe başladım günler haftalar geçti kapalı bir perşembe günü maaşa 1-2 gün kalmıştı. Ve olan olmuştu esra sevgilisiyle dükkanın önünden geçti.
Gözlerim doldu bir kaç dakika astım hastası gibi tavana bakıp nefes almaya çalıştım hala deli gibi seviyordum ama bir okadarda öfkeliydim derken önümüzdeki tekele uğramışlar ve dükkana geldiler o an hem utanıyorum çalışmak ayıp gibi hem öfkeliyim uçucam çocuğa hemde heycanlıyım.
Esra beni görünce hadi çıkalım dedi tabi çocuk birşey anlamadığından dur bi dakika gitar bakıcam pena var mı diye dolaşıyodu.
Hiçbirşey demedim Esranın tepkisini bekliyordum.Tanımamazlıktan geldi ailemle tanışmış en büyün aşkımsın demiş bekaretini bana vermiş kız tanımamazlıktan geldi.
Esranın sevgilisine bakarak:
-Ne arıyordunuz?
-Ya ben akustik gitar arıyorum 300-400 bütçem var dedi
-Bende Esranın payını verdikten sonra kalan mı haa az alıyormuş senden dedim.
Ortalık buz kesti çocuk afalladı esrayı tanıdığımı anladı.Esra hadi gel çıkalım dedi çocuğa banada sende pislikleşme dedi.Çocuk biraz dayılandı derdin nedir diye Esra anlatır dedim o arada patron geldi Esrada çocuğu karga tulumba çıkardı.