Neyse kuzenle pso oynadıktan sonra sağlam bi uyku çektim ve intikamın ilk ayağı başlamalıydı.
önce adam gibi üst baş almam lazımdı oduncu gömlekleri şudur budur çocukcaydı.
büüyük esrayı aradım zaferide çağır dedim beyse kadıköyde mağza bakıyoruz.-alaann bak bu gözlerinin rengini ortaya çıkarır
-ne diyosun zaferim ya
-allan bak bi
-ha büyük esra söyle
-şu pantolonu bi dene bakalım
-lan ben bunu giyersem zaferden ne farkım kalır ,zafer alınmaca yok kanki
-yok alan alıştık senin giydirmelere gay isek insan değil miyiz
-zafer öyle demek istemedim tabiki en doğal hakkınız gay olmak.
-lan taşak geçiyorum alan o kadar kırılgan değilim
-off zaferim ya neyseGençler üste başa bi şekil verdik sıra vücut salonuna yazılmakta idi.
Spor salonuna gittik.
büyük esrayla zafer kaslı adamları kesiyor bende danışmamıdır nedir ordan bilgi alıyorum.üyelik ücretini konuşuyorum.Şimdi zafer iyi çocuktur severiz sayarız ama dar deri pantolon göğüs dekolteli lila tişörtle salona girince haliyle ilgi odağı olduk.lost adasındaki kuutup ayısı gibiydik.neyse aylar sonra moralim düzeliyor aşk acısını yavaştan atlattığımı hissediyordum büyük esra ve zafer sayesinde.
Spor salonuna kayıt oldum hadi bize gidelim sizi ailemle tanıştırayım dedim.neyse takisye atladık annemi aradım anne arkadaşlarım gelicek dedim o kadıncağızda sevindi pek arkadaşım yoktur süpriz oldu tabi.
neyse telefonu kapattım evi tarif ediyorum sonra bi anda kafama donk etti.
Zaferin üstü başı kılığı kıafeti full ofsayttı annem demez miydi bizim oğlan son haftalarda pek evde gözükmüyor böyle ortamlara mı düşmüş diye..Ayrıca zaferi severim de yani rencide edilmesini utanmasını istemem.
Anneme sms atıp durumu anlattım aman dedim.Annemde sms attı rahatlattı saolsun.
saçmalama oğlum biz öyle gerici miyiz insan insan olsun gayse gay getir dedi.
gittik bizim eve büyük esrayı annemle tanıştırdım-anne bu büyük esra
-büyük esra ??? şaşırdı kadın
-esra teyzecim alan işte esra benim adım kötü tesadüf
-ahah önemli değil canım benim ayrıca teyze değil abla.zafer biraz çekingen dekolteyi kapatıyor gögüslerini komik amk gülyorum ayıp mayıp duramıyorum tıs tıs gülüyorum.Annem insan çıktıda beni dürttü ama napayım amk.
Dalyan gibi adam yakışıklı boylu poslu dar deri pantolon lila v yaka dekolteli tişört çekiştirip duruyor.Neyse geçtik içeri annem çay koydu kurabiye çıkardı.Kapı çaldı o sırada
Amını yurdunu sikim apartman yüzde 85 sağır olan dedemin telefon konuşmasıyla inliyodu evden rahat duyulabilmekteydi.Cenaze dönüşü şileden istanbula bize gelmişti.
dedem geldi ve evde zafer vardı o üst baş o kılıkla.
dedem içeri girdi herkes tokalaştı zafer dahil geçti oturdu oraya hiç bi şey demedi.Rahatladım günahını almışım modern bi dedem vardı gurur duydum kendimle ve ailemle yüce imparatorluklardan birinde asillerin soyundan geliyo olmalıydık.Derken dedem meğer dikkat etmemiş.Birden bakışlarıyla zafere kitlendi
-oğlum yeni moda mı bu dedi zafere
-yok amcacım ben böyle giyiniyorum dedi
-annem araya girdi baba çay ister misin dedi dedemededem kitlenmişti ama
-normal normal niye giyinmiyosun oğlum
-ben böyle seviyorum amcacım
-alan sende böyle giyiniyor musun dedi dedem
-yok dede ben pembesini seviyorum dedim(battı balık yan gider amk ya zaferi satıcaktık ya destek çıkıcaktık sikerun)
-dedem şoka girdi
-annem kaş göz yaptı arka odaya götürdü dedemi
-daha da görmedik dedemi biz kalkana kadarneyse güzel bi tanışma olmuştu yani sayılır ne bileyim işte.Misafirler gitti bende esrayı şu hayatımı siken kızı aradım.
neyse misafirler gittikten sonra şu hayatımı güzelce siken esrayı aradım amacım olayı adam akıllı konuşmaktı.
-alo esra
-efendim noldu
-biraz konuşabilir miyiz
-tamam söyle
-ters mi konuşucaksın böyle esra
-ne bekliyorsun beni rezil edip sevgilimle kavga ettin
-seviyor musun cidden o salağı
-alan haddini aşma
-aşarsam nolur
-yüzüne kapatırım
-bok kapatırsın dinle bi şey dicem(ddıt dır dıt)
yüzüme kapattı.
neyse büyük esrayı zaferi aradım buluşmamız lazım yarın size geliyorum müsaitseniz artık adam akıllı intikam planı kurmak lazım ben öfkemden sinirimden kendimi sikicem bu gidişle dedim.
tamam dedineyse bende bi duşa girip yattım düşüncler eşliğinde.