Gravid eller inte???

113 3 0
                                    

När vi tagit Annelieses bil och åkt till affären började vi plocka saker som vi skulle ha till våran myskväll. Glass, frukt, godis, popcorn och chips, sen lite mat till senare på kvällen. När vi kom fram till kassan betalade Anneliese fast jag sa att jag kunde betala.

När vi kommit hem var klockan 5 och vi började med maten direkt. Det blir tacos, Bella kom och ville skära grönsaker och ville hjälpa till men jag sa till henne att hon skulle gå och leka med leksakerna för att vi skulle få lite ensamtid för att prata och då vart hon jätte ledsen och började gråta. Jag har in henne till tv rummet och satte på tv:n.

När jag kom tillbaka till köket sa jag.

Ja just ja testet

Just ja

Som tur hade vi inte hunnit tagit på köttfärsen, jag tog med testet och vi gick in till toaletten och låste in oss. Anneliese satte sig ner och gjorde som det stod i instruktionerna.

Hon gav mig testet och sa.

Du får titta jag vågar inte se

Okej

Jag stod där och tittade på testet och väntade på att den skulle visa svar.

Efter ett tag visade det resultat..... Jag var den första som såg det vad som stod på det där graviditetstestet och på något sätt kändes det inte bra för det är ju föräldrarna/föräldern som ska se först.

Framför mig var ett test som visade att Anneliese var gravid och att hon var i v.3+

Ensam men inte länge tillOù les histoires vivent. Découvrez maintenant