Unu

184 4 0
                                    

Am deschis ușa casei,am intrat,și direct țintă în dormitor. Ne-am dezbrăcat repede,și am început să ne sărutăm și să ne atingem. Da! Cele mai frumoase si inimaginabile senzații din lume.
Și am început. De la sărutări 'criminale' am trecut la o partidă de dragoste nebună.
Da. Cam așa se petrece o zi din viața lor. Din viața celor doi îndrăgostiți. Nu pot sta unul fără altul prea mult timp,dar amândoi sunt obsedați de corpul celuilalt!
Cei doi se numesc Iza și Ray. S-au întâlnit pe holul liceului și de atunci,au trecut 10 ani. Au rămas împreună și au trecut peste tot.
-Iubito,te trezești? Trebuie să mergi lucru!
-Nu vreau. Mai lasă-mă să dorm!spune Iza adormită.
-Dacă ar fi după mine,te-aș lăsa,dar trebuie să mergi iubito. Nu cred că vrei să fi concediată.
-Mă trezesc doar cu o condiție!
Și îl apucă de gât și îl trantise pe ea. El începu să o sărute și să o pupe,atingând-o unde știa el mai bine. După o partidă de amor fierbinte,Iza se trezi,merse la baie,iar Ray pleca să îi pregătească micul dejun.
-Iubito?? Micul dejun e gata. Mai ai,dragoste ?
-Imediat vin. Așteaptă! Sunt fată!strigă ea bufnind de râs!
Își făcu apariția. Își trase doar un prosop,care mai,mai să cadă de pe ea. Ray când o văzu,se apropie de ea,și îi șopti la ureche:
-Te iubesc,frumoasa mea!
-Și eu te iubesc foarte mult,Iubitule!
-Hoaţo. Iar mă faci să uit noțiunea timpului.
Și o luă și o sărută.
-Vino la masă și mănâncă te rog!
-Dar nu imi e foame. Ști că nu imi place să mănânc dimineața.
-Nu e dupa tine. Mănâncă,altfel iti voi baga eu mâncarea pe gât. Deci alege!
-Ok. O sa mănânc. Spuse Iza nervoasă.
-Vai tu! Ce să spunem acum. Ne-am supărat. Ia uite ce botic are fata. De trece prin perete.
-Lasă-mă în pace!
O luă de gât și o îmbrățișată strâns.
-Of,of,of. Cât te iubesc mititica mea!
-Ia hai,gata cu romantismul. Parcă tu spuneai să ma grăbesc și acum ce faci? Mă ții de vorbă nu? Hei hei hei!
-Las' ca vezi tu cand te întorci!spune Ray zâmbind.
-Pa,Iubitule. Ne vedem după ce ies de la muncă. Vezi grăbește-te și tu sa ajungi. Te iubesc mult,prințule!
-Și eu te iubesc,prințesă frumoasă!
Ea a plecat la lucru,în timp ce el rămase acasă să se pregătească și el să plece. O zi obișnuită,nu-i așa? Ea lucra ca inginer la o firmă de petrol,în timp ce el lucra ca polițist șef . Vă gândiți bine. Mulți bani din partea amândurora. De când erau la început,și-au facut planuri de viitor împreună. Și mai mult de atat,uite că sunt împreună,și cred că un plan și l-au îndeplinit. Mai sunt o grămadă.
Amândoi trebuiau să se întoarcă la ora 20:00.
-Alo? Iubito? Te rog să mergi repede până la magazinul de lângă tine când ieși,ca să plătești facturile. Eu mi-am uitat portofelul acasa. Te iubesc!
-Si eu te iubesc!
Iza a ieșit de la muncă,a plecat repede să plătească factura. Afara ploua. Era o vreme urâtă de toamnă. Nu s-ar fi gândit la ceea ce urma să se întâmple. A vrut să treacă strada,nu s-a asigurat și din grabă,a alunecat pe mijlocul trecerii și a căzut. Exact atunci,un dobitoc a venit cu viteză și a atins-o din plin. Iza a fost lovită atât de tare,încât nu s-a mai mișcat de jos. Chiar dacă era seara,multa lume ieșea de la servici,și când au văzut incidentul,s-au apropiat de ea,însă fata respira foarte greu. Unul dintre persoane,a sunt repede la salvare. Salvarea a venit în 5 minute,au luat fata în stare foarte gravă și au dus-o la spital.

Se făcu deja 21:30. Ray ia telefon îngrijorat,și o suna pe Iza.
-De ce nu răspunde? Oh Doamne. Sper că nu s-a întâmplat nimic rău. A sunat la servici,acolo unde lucra:
-Bună seara. Vreau să vorbesc cu Iza. Mi-o puteți da,va rog?
-Bună seara. Îmi pare rău,dar Iza a plecat acum o oră si jumătate. A spus că trebuie să plătească o factură si dupa vine acasă.
Cand auzi toate acestea,Ray s-a gândit că nu ii stă în fire Izei să întârzie atât de mult. A plecat spre servici-ul ei. Nici urma de ea. Băiatul se îngrijora pana peste cap.
-Doamne,Iza. Unde esti?
Tefonul începu să sune. Numar necunoscut.
-Alo!
-Bună seara! Domnul Ray la telefon?
-Da. Eu sunt.
-Vă rog să vă calmati și să mă ascultați. Soția dumneavoastră a avut un accident,iar acum se află într-o operație. Va rog când puteți,să veniti aici.
-Voi veni imediat. Spuse Ray printre lacrimi.
-Iza mea. Iubita mea. Cum s-a putut întâmpla una ca asta? Oh.Se gândi întruna băiatul.
Ajuns la spital, Ray este ghidat de către o asistentă spre locul unde era iubita lui.

Iubire și SexUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum