-Iz,cum te simti?
-Foarte bine,Iubitule! Tu?
-Și eu. Te iubesc mult!
-Si eu te iubesc!
Iza și Ray petrec un weekend la munte. O vacanță bine meritată după tot ce s-a întâmplat.
Weekend-ul s-a terminat,la fel și mini-vacanța.
Ajunși acasa,Iza se simte rău.
-Iubito? Esti bine?
-Nu prea...
-Vrei să mergem la spital?
-Ar fi o idee bună.
Cei doi îndrăgostiți au plecat la spital. Iz a intrat la un control,în timp ce Ray o aștepta la ușa.
-Domnule Ray?
-Da?
-Felicitări! Spuse doctorul.
-Nu înteleg!?? Pentru ce?
-Veți avea un copil împreună cu Iza. E însărcinată!
-Ooo,Doamne. Iza?
Zambind:
-Iubitule? Ai auzit? Doamne cât sunt de fericită. Te iubesc mult!
-Si eu te iubesc mult,iubito! Si sunt cel mai norocos ca te am.
Cei doi nu îsi făcuse planuri dinainte. A fost de la sine. Acum ce va,va fi. Sunt bucuroși. Ce mai contează? Au plecat împreună acasă. Și-au sunat prietenii si i-au invitat în acea seara la ei acasa.Seara:
-Bună. Ce faceți? Întrebă Costina,o prietena de-a Izei împreună cu iubitul său. Văd că sunteți foarte fericiti.
-Intr-adevar. Suntem. Veți afla mi multe cand vor veni si ceilalti invitați. Va rog luați loc,spuse Ray plin de fericire.
Timpul trecea,si toți cei invitați au ajuns.
-Hei,dragii noștri. Vă mulțumim din suflet pentru ca sunteți aici. Vreau să vă spun ca eu împreună cu Ray,vom avea un copil. Si începu să plângă de fericire.
-Felicitari!Felicitări! Se auzeau o grămadă de sunete.
Toți erau fericiți. Au cinstit un toast pentru bebeluș și o mica petrecere.
Acum,prietenii ca prietenii,dar ce vor spune părinții? Oare vor fi bucuroși?
Iza si Ray aveau aproape 11 ani de cand se cunosteau si 4 ani de căsătorie. Au avut o nunta ca un vis. Toți s-au simțit foarte bine si toți au fost bucuroși să îi vada pe cei doi împreună.
-Iza? Cum le vom spune? Ii vom suna? Vom merge la ei? Ce vom face?
-Păi eu cred ca cel mai bine ar fi sa mergem la ei,nu? E altfel o veste primită față în față decat una la telefon.
Ray mai avea o săptămână de concediu,Iza era tot in concediu,așa că,a doua zi au plecat la părinți.-Mamă?strigă Ray in curte. Unde esti?
-Aici. Aici sunt. Ce tipi așa?
-Tata unde e?
-In spate,mai. Nu mai urla asa.
-Tată? Vino repede.
Auzind toate aceste urlete,toți se speriase.
-Ce s-a întâmplat fiule? E totul bine?
-Tata? Mamă? Eu si Iz vom avea un copil.
-Oh,Doamne. De când am asteptat! In sfarsit,v-ati gândit si voi. Spuse mama fericită până peste cap.
-Da. Spuse Iza. Sunteți fericiti?
-Nu va putem descrie sentimentele noastre. Felicitări.
-Va mulțumim mult. Va vom tine la curent cu tot. Acum trebuie să plecăm si la părinții mei. Să le spunem si lor nu?
-Asa este,scumpi mei. Mergeți. Si Iza?
-Da,mamă?? Ai grija de tine.
-Multumesc mult mama. Voi avea.
Iza o luă in brațe pe a doua ei mama și plecă spre casa părinților ei.
Și părinții ei au fost foarte fericiți la aflarea vești. Tatăl ei și-a dorit ca într-o zi sa stea in fața semineului si sa le citească povești nepoților săi.Timpul a trecut,el/ea a crescut și iata-ne după aproape 5 luni. Iza si Ray au plecat pentru control si mai ales sa afle ce vor avea. Au descoperit ca copilașul lor va fi băiat. Ray îsi dorea foarte mult un băiat,pentru ca după,sa faca o fata si băiatul sa aiba grija de ea.
După 3 luni:
-Ray? A sosit timpul. Ajută-mă te rog!
-Sigur iubito! Hai sa plecăm.
Iza a nascut un băiat sănătos și frumos. Brunet ca tatăl său. Cei doi s-au simțit cei mai binecuvântati. Nu știau încă tot ce este de stiut,însă erau pregătiți pentru tot.