Ne diyecektim ben bu mavi çocuğa ya of. İki dakikalık kalp atışı / çarpıntısı yüzünden rezil olmuştum. "Sinirim bozuluyor kalp kırmak istemem ama ne var?" Haklıydı.
"Yanlış görmüşü. Başka birine benzettim kusura bakmayın." Başka ne diyebilirdim ki .
Sessizce ve mimiksiz bir şekilde kafasını salladı. Ve gitti.
Yav bende hiç film dizi izlemiyor gibi nasıl gittim peşinden. Kitaplara güvenip gitmeyecaktim peşinden.
Sınıfa hızla gittim. Onun yüzünden derse geç kalmak istemezdim.
Kapıyı tıklattım sınıfın kapısına geldiğimde. İçeriden "gir." Sesini duydum ve kendime gelip girdim. "Hocam lütfen kusura bakmayın." Direk konuya girmiştim." İnşallah bu konuşmamada bir kulp bulmasaydı.
"Şu zamana kadar hiç geç kalmadığın için geç bakalım."
Ehh şükür yani...
Sırama geçtim cama baktım aslında beden eğitiminde olanlara bakıp "salak top atılırmı?" Gibi dalga geçcektim.
Ama geçemedim. Onda kaldım. Baka kaldım. Banka oturmuş elleriyle yüzünü sıvazlıyordu. Kalktı sonra yürüdü yürüdü yürüdü. Gitmek istemiyor ama gitmek zorundaymış gibiydi. Gidiyordu ama nereye gitçeğini bilmiyordu. Gidiyordu ama ne bileyim işte türkçem kötü. Gidemiyordu işte yaaa.
Okulun kapısının önünde durdu. Onların yani kendi sınıfının olduğu kata baktı büyük ihtimal. Yavaşca kafasını salladı bir sağa bir sola.
Ardından genel olarak baktı okula "hoşçakkal." Dermiş gibi. Sonra bizim kata baktı. Sonra bana. Gözlerime baktı bana ...
Kalbim zorlanıyordu. Nefes alıyordum ama galiba.
Yoksa nasıl hissedecektim...
"Evet beste bu konu hakkında ne diyorsun ? Sence bu sayı nereye yazılacak?" Ay bide bu eksikti. Bu hoca ne zamandır ders anlatır olmuştu. Kafamı hızlıca çevirdim.
Tahtataki soruya baktm. Neyseki çalışmıştım bu konuya .
"Hocam bu problemde sayıyı biz kendimiz çıkarıyoruz."
Ne kadar doğruydu acaba.
"Evet haklısın çocuğum . Evet arkadaşlar şimdi bu-"
Konuşuyordu konuşuyordu konuşuyordu.
Sonradan duymaz olmuştum.
Çevirdim hemen kafamı pencereye. Bir muvice olmalı ve o orada olmalıydı. Heyecan olsun diye çevirdim kafamı yavaşca ama o yoktu . Güvenlikci babamın arkadaşı ali amca vardı ve eliyle selam işateti yaptı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Helööömerhabalar arkadaşlar. Bubölüm biraz azdıama duygular ağırlıklıydı.300kelimeoldu.Buarada.Herkeseselamlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neredeysen Bulacağım Seni.
HumorEn yakın arkadaşıyla tek dostuyla kısacası en sevdiği arkadaşı Ece ile teneffüste her zamanki gibi boş boş dolaşıyorlardı. Çok boş dolaşıyorlardı ama. Gene yabancı ünlü krizine girmiş , harry styles , cameron dallas veya francisco lachowski yi düşün...