III

1K 55 11
                                    

Sevgilim bugün geçmişten bahsedeceğim. Belki bu mesajları okursun ve beni hatırlarsın.

Sen 16 ben 15 yaşındaydım ama ikimizde 10.sınıftaydık. O zamanlar lisede pek de popüler bir çocuk değildin. Ben ise popüler olan bir kızın gizlediği arkadaşı.

Tüm kızların hayran olduğu Brooklyn'i sevmek yerine seni seviyordum ben. Seninle hiç  konuşmamıştım ilk zamanlar sadece izliyordum. Hareketlerin, insanlara karşı olan saygılı ve sevecen davranışların ile beni etkilemiştin zaten.
Seni izleyemek yetiyordu bana ilk başta. Ama daha sonra daha fazlasının gerektiğini anladım.
Tek ortak dersimiz olan matematikte aniden gelen bir cesaret ile yanına oturdum. O anı hiç unutmam mesela.

Sen "Evet oturabilirsin." demiştin muhteşem gülümsemenle.

Ben ise "Çok özür dilerim ben, ben sormayı unuttum." dedim. Utanmıştım. Ama sen tüm iyi niyetinle "Sadece bir şakaydı. Özür dilenecek bir şey yok. Ve Benim hakkımda bilmen gerek bir şeyi söyleyeceğim. Benimle konuşurken bir daha asla özür dilerim deme. Her şeye özür dilemek gereksizdir." demiştin.
Bu senin bana kattığın ilk şeydi.
Seninle tüm gün tenefüslerde birlikte sohnet edip birbirimizi kısa sürede tanımıştık.

Sana tabi ki de seni önceden izleyip bir takım duygular beslediğimi söylememiştim ama senin bunu anladığını anlamıştım.

Bir kaç ay sonra birbirimizin evlerine çok sık gider olmuştuk. Hep birlikte bir şeyler yapıyorduk ve en önemlisi bundan asla bıkmıyorduk.
Ama bir şey oldu ve biz sevgili olduk. Öpüşmeye başladık birbirimize çok yakınlaştık ama dönem sonunda sen benden ortada bir şey yokken ayrıldın.

Yaz tatili boyunca seni hiç görmemiştim. Kendime artık önem vermiyordum çünkü sana o kadar bağlanmıştım ki sensizlik neydi, nasıldı unutmuştum.

11.sınıfın ilk günü gördüm seni. Boyun zaten uzunken biraz daha uzamıştı. Kas yapmıştın, saçlarını uzun kullanmaya başlamışsın ve daha mükemmel görünüyordun. Bir anda herkesin odak noktası sen oldun.

Eskiden sadece benim önem verdiğim çocuk artık sadece beni önemsemiyordu.
Bunun nasıl berbat bir şey olduğunu biliyor musun sevgilim?

Eskiden çok az insan tarafından tanınan çocuk artık dünyaca ünlü Shawn Mendes olmuştu.
(4 p.m.)

darlin' - Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin