XI

633 52 6
                                    

Yok ben daha fazla dayanamıyorum.

Hep kendimi kandırdım. O gelecek, seni fark edecek, seni hatırlayacak ve eskisi gibi hatta çok daha yakın olacaksınız. Diye kandırdım ben kendimi sevgilim.

Ama öyle olmadı.

Siz evleniyormuşsunuz. Cara ile evleniyormuşsunuz.
Aralık 4'de.

Aralık en sevdiğim ay ve 4'de en sevdiğim rakam. Sanki inat yapmışsın gibi.

Gerçekten kalbimdeki kırılan parçaları toplayıp yapıştırmaktan yoruldum. Zaten yapıştırıcım kalmadı, artık yapıştıramıyor o kadar derin ki.

Tanrının bana merhamet ettiğini söylemiştim ya. Yine yanlış bir tespitte bulunmuşum. O da bana merhamet etmiyor.

Sana seni seviyorum demem ne anlam ifade ediyor bilmiyorum ama seni seviyorum.

Galiba bu ülkede duramayacağım daha fazla.

Fark ettim ki hiç senden uzak durmayı denemedim. Kesinlikle yapamayacağımı düşündüğümden. Bunu denemenin vakti geldi galiba.

Belki de seni görmemek, duymamak bana iyi gelir.

Canım çok yanacak biliyorum ama denemem gerek. Yoksa kendimi öldürebilirim bile. Aslında bu pek önemli de değil.
Sensiz bir hayat, seni düşünmeden geçen bir gün. Ben daha bunu 5 dakika bile yapmazken nasıl yapacağım bilmiyorum. Tek bildiğim çok üzüleceğim.

Bana yardım edebilecek tek kişi sensin, beni kırabilecek tek kişi de, ama sen her zaman beni kırmayı tercih ediyorsun.

Bu yüzden gidiyorum sevgilim.

Eğer bir gün bana ulaşmak istersen (ki istemezsin) telefonum senin numarana her zaman açık olacak bunu sakın unutma.
Ama beni istemeyen birini daha fazla sıkmamam gerek.

Sana Cara ile mutluluklar dilemeyeceğim çünkü onunlayken mutlu olmadığına kendimin var olduğundan bile daha çok eminim.

Hoşça kal sevgilim.
(27.08.25)

darlin' - Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin