Bun, deci , a mai trecut o saptamana . Sa va pun la curent : Kyle este impreuna cu cartea de chimie . Da, si-au facut deja nunta. Max a sarutat-o pe Jain la focul de tabara iar ea l-a plesnit iar acum el incearca sa indrepte lucrurile . Jen si Rares au o relatie perfecta . Ma rog, cat de perfecta poate fi o relatie a doi oameni nesanatosi la cap... Iar eu si Alex ... Eu si Alex ne-am impacat .
Acum este dimineata , doar ce ne-am trezit si urmeaza sa coboram pentru ca instructorii trebuie sa ne spuna ceva .
Ne facem rutina zilnica si coboram.
-Buna dimineata ! incepe Ella . De astazi veti avea o noua colega . Ve'o prezint pe Linda Martin.spune si pe usa inra fata.
Fata are in jur de 16-17 ani . Este o blonda cu ochi caprui spre verde , care are in jur de 1.70 . Poarta o pereche de blugi scurti si un tricou scurt . Cativa baieti au fluierat iar Alex a ramas cu gura cascata ceea ce m-a enervat si i-am inchis gura .
-Scuze !spune el iar eu ridic o spranceana .
-Buna!spune fata. Ma numesc Linda Martin si am 16 ani .
-Bun venit , Linda ! spune Ella. Te vom pune in echipa ... Maro . E ok?
-Da, este ok.M-am uitat inspre Kyle si am vazut ca ranjea . Linda s-a dus la masa de la Maro si s-a asejat pe locul liber adica langa Max . Jain s-a inrosit de furie si se vedea ca nici lui Max nu ii placea situatia .
Am mancat masa de dimineata iar acum , o parte dintre noi si anume echipele : Verde,Alb si Galben au vanatoare de comori iar restul se duc la Aqua Park .
Acum suntem in camera baietilor , asteptand sa ne cheme .
-Ati vazut cum se uita Kyle la Linda ? Cred ca in curand o sa divorteze de cartea de chimie . incep eu discutia iar ceilalti incep sa rada .
-Da, sar recunoaște, chiar e draguta tipa ! apune Alex si ma uit la el urat. Glumeam! se scuza iar eu ii dau un ghiont. Gata ! Incetez !Toti incepem sa radem pana intra Nicu la noi in camera
- Haideti jos ! urla cu portavocea .
Coboram si ne așezăm la mese .
-Veti primi niste ghicitori . Dupa ce le rezolvați va vom da primul indiciu si va trebui sa le căutați pe celelalte. Ok? spune Silviu impartindu-ne o foaie cu ghicitori . Incepeti !
Dupa 2 ore
Vânatoarea de Comori s-a incheiat iar noi am castigat cel mai scurt timp . Toti eram plini de noroi si extenuati .
-V-ati descurcat foarte bine cu totii ! spune Ella . Acum veti aveam o ora libera pana la masa .
Am urcat sus si m -am apucat de desenat o floare de crin . Alex a intrat in camera .
-Ce frumos desenezi.spune Alex si ma saruta .
-Mersi !S'a asejat langa mine pe pat si mi-a pus o mana pe umar privind cum desenez.
Perspectiva lui Jen
Urc sus in camera lui Rapunzel deoarece in camera mea sunt Ana si Alex . Il gasesc pe Rapunzel dormind si ma gandesc sa il trezesc .
Ma duc la el incetisor si il sarut . El se trezeste si zambeste
-Ce faci , pitic mic ! imi spune asa deoarece ii ajung pana la umar .
-Te trezesc ! incepe sa rada si ma trage langa el si ma saruta .Perspectiva lui Max
Le-am vazut ps colegele lui Jain afara si acum ma duc in camera la ea .
Ciocan la usa si imi raspunde :
-Max, daca esti tu , iti jur ca te alerg cu drujba pana in Emiratele Unite !
-Awww ! Ai alerga asa mult dupa mine ?! i-o intorc desi stiu ca o sa mi-o iau rau .Deschide usa nervoasa
-Ce mai vrei ?spune rece .
-Vreau sa vorbim!
-Am vorbit ! Pa ! da sa inchida usa dar o opresc .
-Imi pare rau, Jain ! Imi pare rau ca te'am luat prea tare ! Chiar imi pare rau!!
-Te'am rugat un singur lucru : sa ma iei usor deoarece esti primul meu iubit !! E asa de greu de inteles?!
-Nu .soptesc
-Ba eu vad ca da !tipa si mai tare .
-Imi pare rau ! Promit sa te iau usor .Plec capul in jos si o lacrima imi pica .
In acel moment Jain vine la mine si ma saruta . A fost primul nostru sarut si cred ca cel mai frumos din viata mea .Zambesc si o iau in brate afectuos invartind-o in camera . Este singura fata de pana acum pe care chiar cred ca o plac .
Seara . Perspectiva Anei.
Am fost la Aqua Park si a fost super . A trebuit sa sarim de la 10 metri pentru 20 de puncte iar toti cei din echipa Alba au sarit . Acum am terminat de mancat si ni se spun punctajele . Pana acum suntem pe locul 3 cu 246 de puncte.
Dupa asta nu vom face nicio activitate ci timp liber pana la stingere .
Maine vom avea Catarari si Sarituri din Copac si mers cu bicicleta iar seara vom avea o surpriza organizata de Dylan Sprayberry deoarece maine este ziua lui Alex . Vom merge , din cate am inteles la un Pub din orasul cel mai apropiat unde vom sărbători ziua iubitului meu.
Peste 2 ore
Toata seara am jucat carti si a fost plictisitor . Acum s-a dat stingerea si incerc sa adorm .
Am avut un vis foarte ciudat. Am visat ca incercam sa adorm si veneau niste monstri . Monștrii aveau pe pelerine floarea de crin pe care am desenat-o astazi (media) iar Tudor de la Maro venea si ma salva . Dupa mergeam la spital si acei doctori nu ma lasau sa plec .
Dupa am visat o foaie de hartie pe care era o inima iar in inima era scris : "A+A".Apoi m-a trezit Nicu care se juca cu degetele mele de la picioare si spunea :
-Trezirea ! Hai,nu mai dormi! Hai, nu mai dormi!
---------------------------------------------------------
Da, stiu, capitol plictisitor ,dar o sa ma revansez , promit !!!
CITEȘTI
Tabara
FanfictionTotul a inceput acum 16 ani,cand eu si minunatii mei frati ne-am nascut . Suntem inseparabili si ne sprijinim unul pe altul si mai important ne completam unul pe altul . Cand minunata si numeroasa mea familie decid sa ne trimita pe toti intr-o taba...