Capitolul 9

31 2 0
                                    

Deci , ieri a fost o zi faina . Eu si Alex ne-am impacat , Jen si Rares sunt mai bine ca oricand ,Jain si Max in sfarsit s-au impacat , asta dupa ce Jain l-a pus pe Max sa jure ca nu va mai face pariuri . Linda a cazut in noroi la activitatea "Trage de Franghie " si toata tabara a ras de ea iar Kyle a invatat in sfarsit ca Linda nu e de nasul lui .

Acum am terminat de mancat pranzul si ne pregatim sa plecam spre "Noptea de dormit la cort " .

Ne-am facut bagajele si mi-au trebuit in jur de 20 de minute sa o comving pe Jen sa nu isi ia fardurile la ea dar
s-a imbunat cand Rapunzel a venit si i-a spus ca este cea mai frumoasa fara farduri .

Cand am coborat am tras la sorti cum sa stam in corturi . Jain a tras prima si a picat cu Kathrine si cu Sophie in cort . Acum e randul meu

-Jen , citesc de pe un bilet , si ... Linda .

Jen a ramas cu gura cascata dar Linda a inceput sa zambeasca .

Dupa mine a tras Alex . El va sta cu Rares si Max in cort .

Cand in sfarsit am plecat  , Kathrine si Sophie deja ne urau noroc .

Am ajuns si ne'am dus la corturi , despachetand. Parca mi-am luat bagaj pentru o saptamana ,dar este doar strictul necesar .

Dupa ce am terminat ,instructorii  ne-au chemat la focul de tabara .

-Deci, copii, sper ca v-ati facut comozi !incepe Nicu.  Regulile sunt simple : 1. Cand dam din clopoțel , toată lumea va veni aici , la focul de tabara; 2. Nimeni nu are voie sa intre in pădure fara acordul nostru si 3. Distracția este obligatorie !!! striga si toata lumea incepe sa tipe. 

-Si, sa nu uitam ,il completeaza Ella , am primit o veste de la proprietarii taberei si, in loc sa stam aici 2 zile , vom sta o saptamana !!! striga si ea iar o parte din noi tipa iar cealalta scoate un sunet trist . Deci, cine mai are nevoie de ceva de la cabana poate sa plece acum cu Silviu sa isi adune dar, sa nu va luati chiar toate bagajele , da?!

Jen si inca cativa copii au plecat la cabana iar noi, ceilalti am avut vreo doua ore de libertate pana la urmatoarea activitate care va fi renumita "Vatea Scunselea in toata padurea " . Ideea nu-mi displacea pana sa aflu ca băieții vor cauta fetele .

Dupa joc vom merge la cina si apoi la focul de tabara deci vom avea o zi lunga .

Cat timp ceilalti au fost la cabana, eu si Alex am ales sa mergem la plimbare  .

Am ajuns langa lac cand mi-a venit o idee .

-Alex , vreau sa vorbim.
-Ok.
-Stiu ca pare bizar dar, ce ai face daca ai afla ca te-am inselat cu Nicholas ?
-Ana , ce ai mai  facut de data asta ?
-Nimic ... Era ceva ...ipotetic .
-Ceva Ipotetic ?
-Da.
-Ipotetic?repeta si se apropie de mine .
-Da! Nu te apropia  , stai acolo !

S-a apropiat si mai mult de mine , m-a sarutat si a sarit cu tot cu mine in lac. Nu cred ca va afla niciodata ce s-a intamplat in acea noapte in acea padure . 

Bineinteles ca eu nu stiam sa inot .

-Ai innebunit?il intreb dupa ce ma scoate .
-Ce?! Nu stiam ca nu sti sa inoti ! spune si incepe sa rada .

Perspectiva lui Jen

-Nu, Rares , nu ai dreptate ! Am nevoie se acele creme si de anticearcan !

In acest moment suntem in camera mea iar Rareș ma aleargă încercând sa imi ia cosmeticele .

-Ba nu , nu ai!spune si incearca sa mi le ia din mana dar nu reuseste deoarece sar din pat .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 16, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

TabaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum