Dupa ce m-am spalat mi-am dat sema ca era 22 iunie si era ziua lui Alex . M-am dus la el in camera impreuna cu Jen . Cand am ajuns , ambii baieti dormeau . Jen s-a dus la Rares si l-a trezit iar eu m-am dus la Alex si l-am sarutat. El a inceput sa zambeasca .
-La multi ani! spun si il mai sarut o data . Imi pare rau, am uitat sa iti iau cadou .
Zambeste si m-a trage langa el in pat .
-Nu-i nimic ! Tu esti cel mai frumos cadou de ziua mea ! spune si ma saruta.
M-am gandit la inima pe care am visat-o aseara si mi-a venit o idee.
-Am o idee!! spun si ies pe usa.
Perspectiva lui Alex
Ana se ridica si pleaca
-Asa iubita rar gasesti !spun, iar Jen si Rares rad.
-Da, dar eu am gasit-o deja.spune Rapunzel si o saruta pe Jen .Ana se intoarce cu un pix in mana si vine la mine
-Inchide ochii!
-Daca imi faci mustata te bat !o amenint inchizand ochii
-Stai linistit .spune luandu-mi mana si incepand sa deseneze .Cand a terminat am observat ca desenase o inima iar in inima scrisese : "A+A" .
-Inima asta am visat-o aseara . spune incet iar eu o sarut.
-Sunt asa draguti impreuna !spune Jen iar Rapunzel maraie. La fel ca noi!se scuza Jen iar Rapunzel zambeste si o ia in brate .
Perspectiva Anei
Am fi stat asa ore intregi daca nu se gasea Nicu sa intre in camera si sa ne cheme la masa .
-Dupa cum bine stiti , astazi o parte din voi vor merge la Catarari si Sărituri din copac iar ceilalti vor merge la drumeție cu bicicleta . Cei ce vor merge la Catarari si Sărituri sunt:
Alb , Verde si Maro iar ceilalti vor merge la Plimbare . Cei de la plimbare ,in jumatate de ora sa coborati in sala de mese iar ceilalti asteotati in camere pana va chemam noi ,ok? spune Simi iar noi o aprobam .Peste doua ore in care am jucat carti
-JOSSSSS!!! urla Nicu (,) cu portavocea .
Ne strangem toti si plecam cu 3 masini spre stanca . Ajunsi acolo , noi so echipa Verde mergem la sarituri iar cei de la Maro se duc la Catarari .
Primi sunt cei de la Verde care , spre uimirea noastra nu au tipat deloc . Apoi ei au plecat la catarari si a venit randul nostru . Jain s-a dat si cred ca a trezit omenirea pe o raza de 1 km . Apoi s-au dat si Kathrine si Sophie iar apoi am fost eu .
M-am urcat iar cand Nicu m-a impins nu m-am putut abtine si am urlat :
-AAAALLLLLEEEEXXXXX!!!! iar toti au inceput la rada si l-am auzit si pe Alex strigand :
-ANNNAAAAA!!!si am inceput sa rad si eu .
M-am dat jos si m-am dus la Alex care urma si l-am luat in brate .
Dupa mine a urmat Alex care nu a tipar prea tare iar apoi Jen . Daca nu a trezit Jain omenirea pe o raza de 1 km , atunci Jen a facut'o cu siguranta .
Dupa Jen a urmat si Rares care nu a urlat... prea tare.Dupa ce Rapunzel s-a dat jos ne-am dus si noi la catarari . Cand am ajuns , de abia al doilea de la Verde cobora deci mai aveam de asteptat .
Dupa o eternitate
A trecut o ora junate si in sfarsit era randul meu. M-a urcat Silviu pe stanca si am inceput sa ma carar . M-am catarat pana la 35 de metri . Dupa mine a fost Alex care a urcat pana la 40 ,dupa Jen care a urcat pana la 40 si dupa Rares care a urcat pana la 40 iar apoi am plecat acasa .
CITEȘTI
Tabara
FanfictionTotul a inceput acum 16 ani,cand eu si minunatii mei frati ne-am nascut . Suntem inseparabili si ne sprijinim unul pe altul si mai important ne completam unul pe altul . Cand minunata si numeroasa mea familie decid sa ne trimita pe toti intr-o taba...