Deci, ca sa intelegeti , Alex este fostul meu iubit care s-a despărțit de mine acum un an si de atunci nu am mai dat ochii cu el . Locuiește în Londra , dar frații mei se duc des sa il viziteze deoarece sunt foarte buni prieteni .Am ajuns împreună intr-o tabara anul trecut dar ne-am despărțit dupa o saptamana deoarece era o relație la distanță. Înainte să se mute în Londra eram foarte buni prieteni . Eram ca frații dar apoi a venit tabara si am descoperit ca aveam sentimente unul pentru celălat... În concluzie , il urăsc .
A doua zi
Toată casa era un haos total . Haine si genți erau împrăștiate peste tot . Pot sa jur ca am vazut un adidas in blender dar pentru familia O'Brien este ceva normal .
Poate va întrebați de ce arată o casa asa. Păi , oricât am incercat sa ii convingem pe ai noștri sa nu ne ducă în Tabara Groazei , ei au insistat si au insistat si pana la urma am cedat deci ,acum suntem in criza de timp deoarece plecarea este în fix 30 de minute .30 de minute mai târziu
- Sunteti toti in masina ?! strigă tata din fata .
- Da!!! urla si mama
- Deci la drum!!
Am ajuns in sfârșit în Tabara Groazei care , am aflat acum , ca de fapt se numeste Tabara de Vara . Nume impresionant...
Am dat cu toții un tur al taberei care are foarte multe activități si anume : călărie , tir cu arcul si pusca de painball , glof cu arcul ,lasere , Angry Birds , vânatoare de comori , o dată pe săptămână zi la piscină ,catarari , Funny Games , sărituri din copaci si muuuuulte altele
Am avut noroc ca avionul lui Alex a avut intarziere si nu a ajuns încă .
S-a făcut seara ai am mers cu toții la focul de tabără . M-am așezat pe un bustean si langa mine s-a asejat cineva ... Si anume: Jen . Nu apucaseram sa vorbim de loc azi
- Hei , Ana ! S-a întâmplat ceva ?
- Nu , dar încă sper sa se prăbusească avionul lui Alex .
- Nu cred ca ai tu norocul asta!!!
- Trebuie să plec !! Băiat drăguț la camera 16 !!!
- Cine ?!
- Il vezi pe ala cu păr blond ?
- Rapunzel ăla?
- Da !
- Bine , hai du-te!!La sfârșitul focului de tabără ne-au luat telefoanele si ne-au lăsat program de voie . Jen s-a împrietenit foarte bine cu Rapunzel pe care îl cheamă de fapt Rareș si m-a obligat să mergem în camera lui dupa foc . Si asa am si facut .
Am intrat in camera si am ramas stana de piatra . Colegul de camera al lui Rapunzel era ... Alex .
- Ei cred ca mai bine as pleca ! am zis in asa fel incat sa ma audă și Alex . Si-a întors capul spre mine si zâmbetul i-a pierit . Am făcut stânga în prejur si am coborât la mine in camera .
Perspectiva lui Jen
- Deci , tu esti renumitul Alex , Nu?!
- Da . A spus cu tristețe in glas brunetul.
-Bun, se pare ca va cunoașteți ! A spus si Rapunzel
- Da,Alex e fostul Anei .
-Ok...
- Cred ca ar trebui să mă duc să vorbesc cu Ana , Nu?!
- Crezi, Alex ?! CREZI?! Camera 11 , apropo . spun eu facânu-i cu ochiul , gest la care Rapunzel s-a inrosit de furie.Perspectiva lui Alex
Să nu credeți că nu am vrut să mă împac cu Ana in tot anul asa , dar nu am avut curaj pentru ca imi era rusine de tot ce am făcut și stiu ca ea a suferit dupa desparte . Acum am la dispoziție o vară întreagă si nu ma voi da batut.
Am intrat in camera 11 si o vad pe Ana dormind . E asa frumoasă dar am dat-o in bara si trebuie sa imi repar greseala , dar nu acum deoarece e prea frumoasă când doarme . M-a așezat lângă patul ei si am inceput sa o privesc . As sta ore in sir sa o privesc dormind .
Mă gândeam la ce sa ii spun maine cand am vazut-o trezindu-se palida la fata si strigandu-mi numele . M-am dus la ea si am luat-o in brate .
- Gata... A fost doar un coșmar . Sunt aici ...
-Ce... ce mama naibii cauti tu aici ? De când ai intrat?
- Nu de mult !
- Okay! Sunt bine ! PotiPerspectiva Anei
Ce caută el acolo nu stiu dar mi-a parut bine ca a fost lângă mine . Am visat ca eram la Aquapark si el se dădea pe un tobogan iar toboganul dispărea cu el ... Am pus capul pe perna si am adormit la loc .
Perspectiva lui Jen
Alex intra trist in camera 16 .
- Ce s-a întâmplat?il intreb.
-Pai M-am dus la ea în cameră dar dormea si s-a trezit strigandu-mi numele si apoi mi-a spus să plec . Ce sa fac?
-As putea sa ma duc eu sa vorbesc cu ea daca vrei.
- Da, te rog !
- Dar asta maine pentru ca se va da stingerea in curând , dar am o idee. Maine se vor alege echipele . Iar eu vreau sa fiu căpitan si o voi alege pe ea si apoi pe tine , Ok?! Sa fiti in aceeasi echipă . Poate mai puteti vorbi la activități.
- Ok.
- Noapte Bună !
- Noapte Buna! raspunde Alex iar Rapunzel vine la mine si ma ia in brate .Ajung in camera si ma culc deoarece maine va fi o zi lungă ...
---------------------------------------------------------
Imi pare rau ca nu am mai postat de o lună dar am avut foarte multă treabă si nu am avut inspiratie , dar ma revansez cu un capitol de 950 de cuvinte . E mult ?! Eu asa zic . Sa imi spuneti in comentarii daca mai vreti next ! PUPICI😘😘😘
CITEȘTI
Tabara
FanfictionTotul a inceput acum 16 ani,cand eu si minunatii mei frati ne-am nascut . Suntem inseparabili si ne sprijinim unul pe altul si mai important ne completam unul pe altul . Cand minunata si numeroasa mea familie decid sa ne trimita pe toti intr-o taba...