Liselilerin öğretmenler günü için hazırladığı gösteriye tüm öğretmenler davetli iken, Taehyung'un ortalıklarda görünmemesi Hoseok'u endişe içinde bırakmıştı.
Bu nedenle en önde oturduğu koltuktan kalkıp kendisini sinir eden ama aynı anda da iyi hissettirebilen adamı aramaya koyuldu.
Gözleri biçimli, tanıdık vücudu görmek umuduyla bahçenin her tarafında gezinirken öğretmene dair bir şey görememesi umudunun kırıntılara bölünüp yok olmasını sağlıyordu.Acaba "Edebiyat, Matematikten daha önemli !" diye bağırsa ortaya çıkar mıydı o deli herif ?
Hüzünle başını eğip, dudaklarını büzmüştü edebiyat öğretmeni.
Her ne kadar tartışıp dursalarda aralarında bir bağ olduğunu ruhunun en derinlerinde hissediyordu o. Yoksa gözleri ansızın birbirlerine çarptığında oluşan akıma ne diyebilirdi ki başka ?"Niye üzgünsün sen ?"
Kulaklarına ulaşan kalın sesle kendinden geçen Hoseok, ani bir şekilde kafasını kaldırmış ve gözlerinin hasret kaldığı bedene bakmıştı.
"Umm...h-hiç. Ben üzgün filan değilim."
"Dudakların büzülüydü ayrıca kafanı biraz daha eğseydin boynunu kıracaktın ama sen bilirsin tabiki üzgün değildin."
Şakayla karışık olayı alaya vuran öğretmen az önce hüznün ziyaret ettiği adamı güldürürken, Hoseok gerçekten bu adama karşı ne hissettiğini düşünüyordu.
Aşk dese...aşık olmak nasıldı ki ?
Tamam ansızın gelir derlerdi
Gelmişti.
Çok özlersin derlerdi
Özlemişti.
Ee...şimdi aşık mı olmuştu Hoseok ?
Aşkı sadece şiirlerden bilen biri olarak ne hissettiğini anlayamamıştı genç öğretmen.
Yabancıydı aşk ona. Daha önce aşkı iliklerinde hiç hissetmemiş, hiç böyle delicesine özlememişti birini."Sana isminle hitap etsem bana kızar mısın ?"
Gösteri yerine giderken sormuştu Hoseok.
"Hayır hatta memnun bile olurum Hoseok."
"Peki o halde...Taehyung."
İsimler hitap şekline geçerken, takma adlar bir süre daha beklemeliydi sanırsam.
Yani sevgilim demek için erkendi ama erken olması geç olmasından daha iyi bir haberdi öyle değil mi ?
•••
Fazla hızlı aşık şey ettim ama kısa olacak zaten fic o yüzden :")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher and Teacher | Vhope
Fanfictionİki birbirinden yakışıklı öğretmenin tartışarak başlayan ilişkileri aşka dönüşür. ••• @minyoOFFgi Doğum günün kutlu olsun. boyxboy vhope fluff teacher au