"Şşt Hoseok, Taehyung ile çok yakışıyorsunuz biliyor musun?"Hoseok'un kuzeni Jimin okulu ziyaret ettiğinde bu sözleri söylemişti.
Hoseok bunun bu kadar aklına takılacağını düşünmemişti bile lakin şimdi birden bire kendini Taehyung'a bakarken yakalıyor ardından eli ayağına dolaşıyordu.
O da yetmezmiş gibi ikili her göze göze geldiğinde Hoseok'un kalbi inanılmaz derecede çarpmaya başlıyor ve bu da Hoseok'u duyguları konusunda düşündürtüyordu.Jimin yine yapmıştı yapacağını, neymiş efendim yere yakın olandan korkacakmışsınız.
Aklına sokmuştu bu düşünceyi öğretmenin. Şimdi ise Taehyung'a baktığında bu düşüncelerin aklına gelmesini engelleyemiyordu genç adam.
Hatta şu an bile Taehyung'a bakıyordu ve baktığını daha yeni fark etmişti Hoseok.
Fark edilme korkusuyla hızla önüne dönerken eli kahve fincanına çarpıp yeri boylamış, içindeki sıcacık kahvede Hoseok'un siyah dar pantolonun üzerine dökülmüştü."İyi misin ?"
"Hoşik sorun ne bugün pek dalgınsın anlamıyorum dalgıç falanda değilsin nereye dalıyorsun böyle ? Ahahaha espri yaptım anladınız mı ? Ahahahah"
"Ya çocuk yandı sen hala espri derdindesin noona inanmıyorum sana."
Hoseok çantasını alıp, hızlıca öğretmenler tuvaletine girdiğinde içinden Jimin'e küfürler ediyor, onun kulağını çınlatıyordu. Kapı çalınca argolarına ara verip kapıdaki kişiye kulak verdi.
"Bay Jung, sorun var mı? Yardım etmemi ister misiniz ?"
Taehyung endişeli bir ses tonuyla konuştuğunda Hoseok gülümseyip "hayır teşekkürler" diyerek yanıt vermişti.
Çok utanmıştı ve bunu Jimin'e çok pis ödetecekti.
Çünkü neden olmasındı ki ?
Pantolonu süt beyazı bacaklarından ayırdığında sıcaklığın verdiği kızarıklık göz önüne serilmişti ama Hoseok bunu umursamadan yedek pantolonunu ince bacaklarından geçirip, tenini kalın kumaşla kapatmıştı.
Bir süre tuvalette kalıp yüzünü incelemiş ve dışarı çıkamayacak kadar rezil olduğu aklına takılı kaldığından tuvaletten ayrılamamıştı edebiyat öğretmeni."Bay Jung iyi olduğunuza emin misiniz ?"
Sessizlik...
"İçeri giriyorum."
Kapı aralandığında Bay Kim bütün yakışıklılığıyla görünmüş, pantolonunu değiştirmiş olan öğretmeni süzmüştü.
"E giyinmişsin işte, neden gelmiyorsun yoksa...utandın mı ?"
Hoseok cevap vermemiş, karşısındaki delikanlının kendisiyle dalga geçeceğini aklına koymuştu.
Sonuçta Bay Kim'le durmadan atışıp duruyorlardı, bu fırsatı değerlendirip Hoseok'u gayette güzel ezebilirdi."Saçmalıyorsun."
Hoseok'un eli sımsıcak ve büyük eller ile buluştuğunda, Jimin'in sözleri zihninde daha da belirginleşmişti.
Eh...o eller birleştiğinde ortaya çıkan uyumu göz önüne alırsak Jimin'e katılmamak elde değildiki.
Hoseok ta bunu anlamıştı, belki de bu yüzdendi bu üzerine sinen huysuzluğu.Taehyung edebiyat öğretmenini tuvaletten çıkardığında Hoseok'un kalbinin hala teklediğini düşünürsek Jimin bir aşkın başlamasını sağlamış diyebilirdik tahminimce.
Ee ne derler bilirsiniz "En büyük aşklar kavgayla başlar."
•••
Hoşik'in kafasının karıştığını anlatmak için attım bölümü. Vhope etkileşimi fazla yoktu bu bölümde,
Güzel bir bölüm değildi ayrıca,
nedense yazamadım özür dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher and Teacher | Vhope
Fanfictionİki birbirinden yakışıklı öğretmenin tartışarak başlayan ilişkileri aşka dönüşür. ••• @minyoOFFgi Doğum günün kutlu olsun. boyxboy vhope fluff teacher au