Cože my budeme chlastat?

3 1 0
                                    

Dneska je už konečně pátek. Jedeme s Jeremim do města. A nemůžu se dočkat. Sam jsem neviděla jak je rok dlouhý. A Dana a spol taky. Máme v plánu plno věcí, ale teď jdu za Sunnym.

---

Vcházela jsem do plné stáje, když už voněla čistá sláma a seno. Koně byli ještě zavření ve stáji, takže jsem ihned zamířila k předposlednímu boxu a otevřela ho. "Nazdár zlato." Pozdravila jsem ho a dala mu kousnout jablka. Je to fakt rozmazlenej kůň. Zatím co chroupal jsem mu dala letmo pusu na čumák a box zas zavřela. Sama jsem si kousla do půlky jablka co zbyla. A vydala se do klubovny.

Už za dveřmi jsem slyšela hlasy a nebyli cizí. Otevřela jsem je a na lavičce seděla nádherná blondýnka a upravovala si šporny. Teď se na mě sladce usmívá a kouká svýma hnědýma očima. Ihned co jsme ji spatřila, jsem jí poznala je to Alice."Ahoj Karin" pozdravila mě. A nebyla jediná vedle ní seděl modrooký bruneťák Nick. A naproti nim u skříňky stál kudrnatý blonďáček s modro-zeleným očima Patrick. A je fakt sexy. Je to nejhezčí kluk co tu je, ale je hrozný pako. Vykoukl s pozad skříňky se žvejkou v puse "Ahoj" jednohlasně s Nickem mě pozdravili. "Ahoj všichni!" pozdravila jsem je a šla přímo ke skříňce. Otevřela jsem jí a vytáhla své pérka a vzala si je k lavičce. "Ahoooj" přišla jsem k Alici a obejmula jí. "Posuň se..." usmála jsem se na ní a snažila jsem se dostat na kousek lavičky."Jasný sedej." Odsunula Nicka "Karin... Tady okolo je málo laviček co?" kterému se to samozřejmě nelíbilo. Mile jsem se usmála a odpověděla mu. "Nechci sedět na samotce." On jen protočil očima a dál to neřešil. Vklouzla jsem do bot a zase se zvedla. Vyndala jsem ze skříňky ještě pár věcí na lonžovaní a vydala se zase zpátky ke svýmu koni. A dali jsme se do práce.

---

Den utekl jako voda. Můj mobil ukazoval už 17.30 a my konečně vyráželi do města. Seděla jsem ve předu u okýnka vedle Jeremyho, který řídil a pobrukoval si písničky co hráli v rádiu. Nějak mě to neudivovalo, protože to dělá pořád. Jen jsem se tak letmo pousmála a prohlížela si okolí.

Netrvalo dlouho a auto konečně zaparkovalo na velkém parkovišti u Alberta. "Tak jsme tu." Mrkl na mě Jeremy a vylezl z auta. "Konečně!" řekla jsem spíš sama pro sebe a vylezla za Jeremym ven. Šli jsme směrem k obchodu a už jsem viděla bandu lidí, kteří tam čekali na nás.  "Čůůs lidi." Pozdravil je Jeremy první.  Mě skočila do náručí Sam a z jejího obětí jsem zamávala ostatním. "Čuus" pozdravili zpátky. Jeremy se pozdravil s Tobym.  Modrooký blonďáček, který je Jeremyho taková pravá koule. Já ještě došla obejmout Dana a bylo to kompletní. "Tak na co čekáme jdeme pro to?" mrkl na nás Toby a ukázal na obchoďák, který byl přímo za ním. Hodila jsem svůj známy nechápavý výraz. "Pro co..." přeskočil mě Dan. " Jooo... jde se pít!" Nechápavě jsem se podívala po Sam, která koukala úplně stejně. "Cože my jdeme chlastat?" předběhla mě Sam. Nestihla to ani doříct a kluci už byli v obchodě.

Vydali jsme se za nima. "Nějaká plánovačka bez nás, prej." Mrkla jsem na Sam. "No ne asi." Řekla Sam víc na hlas, aby upoutala pozornost všech. Toby se jen otočil. "Dáme spíš rum s colou nebo vodku z džusem?" Zeptal se. "Pokud budeme pít vodku z džusem prosil bych pomerančový džus ten jahodový mi nevyhovoval." Navrhnul Dan a automaticky bral pomerančový džus do ruky. "A dámy budou pít co?" Otočil se znovu Toby. "My si dáme jen..." skočila jsem do řeči Sam. "rum s colou." Sam se na mě uraženě podívala a svou větu zopakovala. "My si dáme jen víno s Toptopicem " Jeremy se jen tak zasmál. "Okeey tak dneska se pije ve velkým." Dodal ještě. "To jo. Bereme všechno!" oznámil nám Toby. "Pánovééé.. nechci vám kazit plány, ale milionáři ještě nejsme." Přidala se Sam. "Helee v klidu výplata byla velká. Bude sranda! neboj Sam!" Povzbudil ji Jeremy. "Koupíš mi Caprisuuunn?" Změnila téma Sam. "Koupím." Mrkl na ní Jeremy a vybíral nějaké dobré víno. "Tak potom zábava bude!" Usmála se a zmizela za regalama. 

Konečně jsme se hrabali ke kase. Měla jsem pocit, že vykrádáme obchod. Občas by opravdu neuškodilo brát košíky. Jeremy měl v ruce víno s rumem. Toby nesl dvě coca coly a k tomu 42. Dan měl plný ruce brambůrků, protože jídlo je důležitý! Sam si nesla svůj vysněný Caprisunne a ne jeden. Rovnou celý balení Super Kids, protože po alkoholu je potřeba něco čistého na vystřízlivění. A já nesla pomerančový džus a Top topic.

---

Zaplatili jsme. Odešli jsme. A teď jsme tady. Sedíme tu na jednom odpadlým hřišti. Vyskládaný na jedné lavičce. A začalo se míchat. "Tak co dáme první?" zeptal se starostlivě Toby. "Já bych to viděl na tuhle zázračnou věc a tím je toto?" Promluvil Dan a držel v ruce červenou krabičku Malborek. "Dobrá volba..." hejknul po něm Jeremy. Dan si jedno zapálil a krabičku s zapalovačem nechal kolovat.  

Teď jsme všichni kouřili a Jeremy začal pít víno s top topicem. "Tak začneme něčím lehkým ne?" Mrknul na nás a víno začalo taky kolovat. 

"Hej budeme hrát školku?" Nedočkavě se napil Dan. Nikdo jsme se na to moc netvářil, protože tahle blbá hra ještě nikdy nedopadla dobře. "Hej bude prdel.. dělejte!" pobízel nás Dan. Toby s Jeremym na sebe mrkl a plácli si. "Dem do toho." Věděla jsem, že Sam řekne ne takže...." Fajn du do toho!" ozvala se Sam z ničeho nic. Fajn tak teď už jsem fakt poslední. "Bobe? nemáš na výběr.." oznámil mi Dan a výherně se usmál. "Až budu zvracet držíš mi vlasy." Mrkla jsem na něj a hodila za sebe dokouřený cigáro. "Fajn" pokračoval Dan. "V tejhle hře de o to, že každý se napije a loky se pak stupňují  2...6...12" dokud prostě někdo neodpadne." Pak se zasekl. "Je tu vůbec někdo kdo to nezná?" Všichni zakroutili hlavou jakože ne. "Tak proč to tu vysvětluju?" Začal se rozčilovat. "Aby sis připomněl pravidla.." Smála jsem se a vzala jsem si od něj ochotně flašku. "Začínám... první lok!"

---

"Osmý lok!"

---

"třináctý ločeek!" prohlásila jsem už v náladě. Nebudu si lhát už se mi motali docela písmenka, ale zatím se držím!! *BRNĚNÍ MOBILU* "Do prd*le! Máma!..... Zapomněla jsem na ní!!!" rychle jsem se probrala z šoku. "Vem to a buď v klidu!" uklidňoval mě Jeremy. "Řekni, že budeš spát u nás!" Řekla rázně Sam. "Fajn du do toho... Mlčte!" rozkázala jsem a seskočila jsem z lavičky. Odběhla jsem pryč. Párkrát jsem se ještě nanečisto nadechla a vzala jsem to.

"No Ahoj, Mami."

"No Nazdar... kdy dorazíš?"

"Mami?? ona je tu fakt sranda a -no... -- to mohla bych spát u Sam?"

"Karin ty piješ?"

"Neeeee... my nepijeme. Prostě tu je jen sranda a nechce se nám domů."

"Zítra.. koukej brzo přijet. A dobře se bav...!"

"Děkuju... Dobrou Mami."

"Dobrou..."

Najednou se ve mě probudilo moc adrenalinu. Noc je ještě dlouhá. "Dneskaaa nekončímee!!!" rozkřikla jsem se na ostatní a a přidala jsem se. Za poslední hodinu a půl už jsme stihli vypít všechno až na poslední flašku. Kde měl být ještě rum s colou. "Nedáme změnu?" Navrhl Toby. "Copaak? už nemůžeš?" Provokoval Jeremy. "Tak..  víš jak.." bránil se Toby a do toho si potahoval cigáro. "Má recht... co budeme dělat teď?" Přidala jsem se. "Mám geni-ááá-lnuíí nápad!" Vypadlo z Tobyho nakonec. "Zahrajeme si schovku!" 

Byl to skvělěj nápad. Nikdo tu nedokáže jít rovně natož běžet. Tohle bude teprv sranda... 

TWO BODIES, ONE HEARTKde žijí příběhy. Začni objevovat