"Bože já zas vypadám... Ty mastný vlasy třeba?..No jsem fakt Kóča..." mrkla jsem na sebe do zrcadla a radši se otočila a šla najít mobil. Můj chytrý mobil mi oznámil, že je teprve 7.12 ráno, a proto jsem se rozhodla pro ranní rychlou sprchu.
---
Udělala jsem ze sebe zase Karin a seběhla po schodech dolů na snídani.
"Dobré ráno!!" přiběhla jsem do kuchyně, kde už byli všichni členové naší rodinky. Jako první mě přivítal náš dalmatínek Cooper. Po Cooperovi jsem se omotala mamce na krk a dala jí pusu na tvář. A jako poslední mi zamával bráška, který měl zrovna plnou pusu toustů.
Z poličky jsem si vyndala svojí skleničku na mléko a sedla si vedle Matiase vzala jsem si ze svého talíře můj toust od mamky a spokojeně jedla.
Po společné snídani jsem se vydala do koupelny a po koupelně zpátky do pokoje. Nasoukala jsem se do letního pracovního svetříku se srdíčky. Neztrácela jsem ani minutu a běžela po schodech dolů. V kuchyni jsem vzala pár zbylých toustů a hledala Coopera.
"Coopere jdeme!" křikla jsem a bílo-černá obluda přiběhla až ke dveřím. Obula jsem se, vzala jsem vodítko a připla ho Cooprovi k obojku.
Vyrazila jsem po boku se svým věrným hafíkem a při tom už jsem vytačela číslo...
"Čusííík!" ozvalo se...
[Karin] "No nazdaar Sam, tak povídej!"
[Sam] "Takže je mu 16. Má hnědý vlasy a hnědý oči a takový ten.. No ten sexy výraz..heh.." uchechtla se " A strašně hezky se oblíka! Je prostě božskej!" Rozplívala se...
[Karin] "Pan dokonalý říkaš jo? A jak se chová..?"
[Sam] "Je super není tak úplně praštěný.. Ale ne zase ten tichý je něco mezi, ale...mmmm... Ma takový svůj styl zábavy... A má strašně zajímavý hlas!"
[Karin] "No počkej vy už jste se viděli??!"
[Sam] "Nee. Jen jsme volali."
[Karin] "Sam!!!"
[Sam] "No co jee?!"
[Karin] "Jak dlouho se s ním bavíš? A proč o ničem nevím?! Není ti to blbý tak náhodou?!" Vynadala jsem jí.. nechává si to nejlepší jen pro sebe... To by prostě nešlo.
[Sam] "No joo promiň.. Asi jen 3 týdny ale máme jít ven! Joo ja vím říkám ti to pozdě ale můžeš být ráda že ti to vůbec říkám!!"
[Karin] "Si děsná... budu si to pamatovat!!"
[Sam] "No jooo símtě..."
Cesta s ní utíkala hrozně rychle... byla jsem už u ohrad a tak nezbývalo nic jiného než se zase rozloučit.
[Karin] "No nic já už jsem u Sunnyho tak mám se pak ozvat?" zeptala jsem se.
[Sam] "Jasně.. Musíme se domluvit a něco zas naplánovat. Tak pozdravuj koblyhu, Ahoj"
[Karin] "Neříkej mu tak to mužů jen já! Ahoj"
Prolezli jsme s Cooperem ohradu a já ho pustila z vodítka. Hned co jsem ho pustila začal štěkat a běžel za Sunnym. Sunny se otočil a rozběhl se za ním a pak směrem ke mě. Zastavil se kousek přede mnou a já mu hned skočila kolem krku. "Ahoooj lásko!" dneska jsme neměli 'kydací službu' takže jsem vzala Sunnyho za ohlávku a všichni tři jsme se rovnou vydali směrem ke stajím.
ČTEŠ
TWO BODIES, ONE HEART
AdventureSeznamte se s Karin. Blondýna, která už odmala vyrůstá ve čtvrti plné baráků, hřišť a super lidí. Nedaleko odsud je statek ve kterém má svého vysněného koně. A zároveň ve městě, kde má školu a další přátelé. Je to holka, která má už od mala dvě st...