Yumuşacık yatağımda yatıyordum taki popomo tekme yiyene kadar. Gözlerimi açtığımda annemin başımda olduğunu gördüm.
"Ne anne" dedim yerden kalkarken ama popomu okşamayı unutmuyordum.
"Kalk ilk iş gününe geç kalacaksın." Yatağıma geri dönüp yorganı üstüme çektim.
"Anne çalışmak istemiyorum neden zorundayım ki babam zengin zaten"
"Bana bak suho ya kalkarsın ya da anne terliği geliyor."Hemen yataktan çıktım ve anneme söylenmeye başladım.
"Sakın kalktım zaten popomu çürüttün yeter artık"
"Sen de erken uyan ve dediklerimi yap o zaman" bir şey dememe izin vermeden odadan çıktı. Ben ise öyle malca arkasından baktım. Kendime gelmem 5 dakika aldı oda ise kardeşimin odama girmesi ile."Ne var gereksiz Sehun"
"Hyung neden bana böyle davranıyorsun"
"Bal sehun ben senin nasıl biri olduğunu biliyorum o yüzden uzatma ne istiyorsun"
"Param bitti"
"Git babamdan iste benden neden istiyorsun"
"Vermez çünki o bir haftalıkdı" masum bir şekilde söylüyordu bir de ahhh çıldıracağım.Sinirli bir şekilde ona bakıyordum anlamış olmalı ki hemen odadan çıktı. Odada yine tek başım kaldığımda duşa girdim ilk günümde kötü kokmak istemem sonuçta.
Duştan çıktıktan sonra hemen kurulanıp üzerime takım elbise giydim. Saçlarımı kurulayıp yaptıktan sonra da hafif bir parfüm sıktım ve işim bitmişti. Mutlu bir şekilde aşağı inerken ne kadar mutlu olabilirse bilmiyorum ama. Sehun un babamdan para istediğini duydum.
Mutfağa geçtiğimde herkes susmuş bana bakıyordu. Neden baktıklarını bir türlü anlamasamda yerime geçip oturdum. Bir şeyler yemeye başladığımda babamın beni süzdüğünü anladım.
"Ne oldu baba"
"Güzel giyinmişsin"
"Ben hep böyle giyiniyorum işe giderken yani senin yanında gelirken"
"Senede 1 sefer geliyorsun suho"
"Çok bile" dedim ve yemeğine geri döndüm.Yemek faslı bitikten sonra beni işe göndermeleri gerekiyordu hepsi orada dikilmiş gitmemi bekliyorlardı özellikle sehun mutluydu çünki benden istediği kadar para alacaktı ah ne zaman büyüyecek bu çocuk bir anlasam.
"Suho beni orada rezil etme arkadaşımın şirketi bir yaramazlığını duyarsam bittin sen"
"Tamam baba çocuk değilim anladım" dedim sinirlenerek. Bazen bana çocuk muamelesi yapıyorlar çok sinirleniyorum lan en büyük çocuğunuz benim. Tamam sehun benden uzun olabilir ama ben ondan büyüğüm. Her zaman ki gibi içimden söyleniyordum.Arabama bindikten sonra sürmeye başladım neden şoför vermezler anlamıyorum arabayı sürecek kadar bile üşengeç biriyim.
"Baba senden nefret ediyorum" diye bağırıyordum arabanın içinde o sırada babam beni aradı.
"Bu adamdan çok korkuyorum özel güçleri var kesin" daha fazla bekletmeden telefonu açtım yoksa bana sinirlendirdi hiç yapmadığı bir şey sanki neyse."Evet seni dinliyorum"
"Sana bir şeyi demeyi unuttum"
"Ne oldu yine"
"Kimse senin şirkette Kim holding in varisi olduğunu bilmiyor"
"Baba eğer varis ben isem neden çalışıyorum ki" dedim arabayı park ederek şirkete gelmiştim.
"Çünki bu işleri en temelinden öğrenmen gerek ve sen bizim şirkette bunu yapmıyorsun mecbursun" dedi ve yüzüme kapattı telefonu.Tam telefonu yere atacaktım ki karşıdan birinin geldiğini gördüm. Böyle biri olamaz mükemmel kelimesi yanında az kalır. Sanki yürüyen heykel böyle bir şey olamaz acaba oda buradamı çalışıyor. Siyah saçlı beyaz tenli ve gülünce ortaya çıkan mükemmel gamzesi aaaaa çıldırıyorum bu şirkette kalmam için en büyük etken bu çocuk olacak baba sana teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
FanfictionAslında onlar için imkansız diye bir şey yoktu Ama onlar bunu bilmiyordu...