Reakcja Sehuna:

1.9K 63 5
                                    

Wasze pierwsze spotkanie.

Sehun musiał sam wrócić po treningu do domru bo zapomnieli o nim i było strasznie późno. Szedł parkiem zaś ty szłaś z przyjaciółmi na mały wieczorny piątkowy bilard. Szliście w grupie przez co zajeliście cały chodnik niespodziewanie tobie rozwiązał się but ukucnełaś trzymając piwo w ręce myślałaś że chłopak który właśnie idzie w twoją stone to twój znajomy.
-EJ potrzymaj mi piwo zawiąże tylko trampka. -powiedziałaś chwiejąc się. Dałaś chłopakowi piwo i ukucnełaś by zawiązać buta. Kiedy już ci się udało wstałaś i wzięłaś od chłopaka piwo chłopak chciał iść w swoją stronę lecz ty powiedziałaś:
-Ale gdzie ty idziesz mieliśmy iść na bilard? -spytałaś lecz ujżałaś samochód i świecące się światła policyjne. Zaczęłaś biec w przeciwną strone od znajomych. Złapałaś chłopaka za ramię i razem biegliście. Kiedy wam udało się zniknąć staneliście by odetchnąć.
-Coś się stało że postanowiłeś iść od nas wieczór miał być  wszystkich z resztą to ja cie jakoś nie kojaże kim jesteś . -spytałaś a chłopak zdają maskę z twarzy i kaptur.
-Miło mi OH Sehun jestem. -przectawił się a ty spojżałaś na piwo potem na Sehuna.
-Ale to ty jesteś prawdziwy czy coś dostypali mi do piwa? -spytałaś.
-Tak to ja Oh Sehun a ty?. -spytał wyciągając telefon z kieszeni.
-(T. I)...  Jezu Oh Sehun ze mną gada -Dostałaś padaczki fangirllowej. Może Sehun nie był twoim UB ale to zawsze gwiazda co nie?.
-Przepraszam muszę lecieć wpisz mi swój numer i lece. -powiedziałaś a ty zrobiłaś jak chłopak kazał. Po chwili Oh Sehun znikną z pola twojego oka stałaś jak słup. Aż nagle znajomi cię zawołali poszłaś do nich ale byłaś jakaś nieobecna przez co niestety nie mogłaś skupić się na wieczorze.
                           😎
Pierwsze za nami. Można też dawać propozycje.

Reakcje exo |SehunOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz