Postanowiłaś się zjarać i wyznać mu uczucia:
Po spotkaniu wieczornym w które nie wierzyłaś Sehun postanowił się z tobą spotkać oczywiście na każde spotkanie się zgadzałaś. I tak się stało dziś umówiliście się będąc juz przyjaciółmi na 20.00 miał po ciebie przyjechać. Oczywiście zapominiałaś o tym i zjarałaś się sama w domu. Nagle gdy miałaś zjazd do twoich drzwi zapukał Oh Sehun. Byłaś na haju więc powoli szłaś do drzwi. Otworzyłaś je śmiejąc się
-A PAN to do kogo? -spytałaś mając shizę.
-Do przyjaciółki-odpowiedział myśląc że się z nim droczysz.
-Napewno wybrałeś dobre drzwi? -spytałas i wpadłaś w jego ramiona zasypiając. Chłopak wzia cię na ręce i zaniósł do twojej sypialni ułożył cię bezpiecznie. Lecz był jeden problem gdy chciał wstać a mianowicie ty byłaś tak w niego wtulona że go nie puscilas nawet spiąc
-Wiesz co kocham cię -powiedziałaś nie zabardzo wiedząc co mówisz .
-Jagii śpij. -powiedział uśmiechając się. I tak spaliście razem całą noc. Niestety biedna ty jutro nie bedziesz wiedziała co działo się tej nocy.
Rano:
Obudziłaś się nie bardzo wiedząc co się stało. Nagle zauważyłaś chłopaka w swoim łóżku.
-Aaaa zboczeniec!! -wykrzyczałaś. Sehun spadł z łóżka gdy zaczęłaś go kopać.
-(T. I) co ci? -spytał drapiąc się po głowie.
-Czy do czegoś doszło tej nocy? -spytałaś.
-Tak wyznałaś mi miłość. -powiedział a ty zabardzo nie wierzyłaś udałaś że to nieprawda chodź czułaś coś do niego nie dlatego że był gwiazdą ale miło spedzałaś z nim czas był inny niż wszyscy.
-Przepraszam ja muszę już lecieć praca-powiedział kiwając ci na pożegnanie. -Pa Jagii-powiedział zamykając drzwi od twojej sypialni.
-Jagii? -spytałaś sama siebie. To nie jest możliwie mówiłaś sobię. Miałaś ostre gastro a twój brzuch domagał się czegoś do jedzenia. Udałaś się do kuchni jedząc wszystko co wpadło ci w ręce. Potem resztę dnia spędziłaś oglądając dramy i mając jedno słowo które powiedział Sehun.
"Jagi"
✋
Dodaje dziś a co tam ogólnie to bede pisać te reakcje gdy będę miała wenę.
Ju ken ko mi monster
CZYTASZ
Reakcje exo |Sehun
FanfictionCodzienne reakcje z udziałem samego OH Sehuna. od poznania aż po wylądowania w łóżku i tak dalej..... Czasem może 18 + (te reakcje są dla pani od kanapek)