reakcja Sehuna

1K 37 3
                                    

Gdy wraca a ty nie jesteś wogóle na to przygotowania

Od rana dostajesz pełno snapów od swojego chłopaka lecz śpisz obudził cię jeden z swapów nie chetnie przetarłaś oczy biorąc urządzenie w ręce kiedy przeczytałaś że chłopak jest w drodzę do ciebie niemalże spadłaś z łóżka. W pośpiechu wzięłaś byle jakie ubrania i poszłaś do łazieki myłaś zęby ubierając się i małaś właśnie zamiar ubrać bluzkę gdy usłyszałaś dzwonek przez przypadek bluzka która trzymałaś wpadła do wanny. Dzwonek od drzwi ponownie zadzwonił ty bedąc w samym staniku i spodniach pobiegłaś do drzwi otworzyłaś je widząc chłopaka wtuliłaś się w jego tors.
-Tęskniłam -powiedziałaś.
-Ja też -odpowiedział kiedy odsunełas się od niego widziałas że chłopak patrzy prosto na twoje piersi.
-rozumiem że to było zaplanowane? -spytał mając banana na twarzy. Ty speszylas się .cała zarumieniona wpusciłaś chłopaka do domu biegnąc do szafy odrazu po bluzkę wróciłaś a chlopak właśnie był w trakcie robienia sobię zdjęcia.
- (t.i )Dołączysz -spytał. Kiedy zrobił wam zdjęcie przybliżył na ekranie twoją twarz ty zrozumiałaś ze masz pastę na twarzy. Niespodziewanie chłopak złączył wasze usta.
-Twoja pasta jest calkiem dobra taka truskawkowa.-powiedział a ty przybiłas sobię z otwartej dłoni w czoło.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Reakcje exo |SehunOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz