reakvja Sehuna gdy:

1.1K 33 14
                                    

Wyznajęcie sobię uczucia.:

Sehun myślał o tobie jak ty o nim przestał pojawiać się na galach combeckach czy innych ważnych spotkaniach w jego karierze nie mógł się na niczym skupić wciąż byłaś w jego myślach. Niewiedział jak wyznać ci uczucia jak to odbierzesz lecz wiedział że to dziś. A ty wcale nie byłaś lepszą w (pracą )szkole opadłaś z nauką, Myślałaś nocami o OH Sehunie. Byłaś pewna że to wogóle nie jest realne byś była z gwiazdą kpopu tak też było dziś wróciłaś do domu .Zrobiłaś sobię herbatę i usiadłaś na kanapie włączając telewizor. Jakoś zabardzo nie byłaś nią zainteresowana. Zalałaś herbatę i usłyszałaś dzwonek od drzwi. Bez wachania podeszłaś do nich z myślą że po drugiej stronie drzwi będzie stał kurier z twoją bluzką. Ale gdy je otworzyłaś serce zaczeło oddychać. Elegancki OH Sehun stał w progu twoich drzwi bez pozwolenia na wejście do środka chłopak poprostu nadzwyczajniej w świecie przyzsał się do twoich ust. Ty byłaś w totalnym szkou.
Kiedy chłopak oderwał się od ciebie wypowiedział to zdanie które od samego początku waszych imprez zbliżenia się do SB chciałaś usłyszeć.
-(T. I) proszę zostań moją dziewczyną. -powiedział wręczając ci kwiaty.
-Bo wiesz ja chciałam ci wyznać że cię poprostu kocham Oh Sehunie. -powiedziałaś z łzami w oczach. Wieczór i noc spędziliście razem w jednym łóżku oglądając kreskówki. Zawsze lubiliście to robić.

                             ✋

Teraz to się zacznie. Siema elo

Reakcje exo |SehunOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz