Stau in camera mea citind acea carte afurisita.Nu mai am chef de citit din cauza tatei si...Ma rog,mai e si el...De fiecare data cand ma gandesc la el,la ochii lui ca marea,la zambetul lui care imi insenineaza ziua.La el,la prima mea dragoste...Ma gandesc cum ar fi primul meu sarut...Primul sarut cu baiatul de care-mi place.Aud batai in usa.
-Intra!
Pe usa intra tata.Imi dau ochii peste cap cand ii vad expresia aia de "Iarta-ma,doar ma distram si eu".Mereu cand isi bate joc de angajati eu ma supar si asta se intampla de fiecare data!
-Nu-ti da ochii peste cap,domnisorico!
-....
-Am venit sa te anunt ca va veni in vizita ducele de Monte-Carlo si vreau sa te porti frumos!
-Nu sunt una din servitorii tai!Cred cai ai gresit cuvintele si tonul cu care vorbesti cu mine!Mie nu-mi dai ordine!
-Imi pare rau,dar sunt foarte stresat in legatura cu venirea lui ainci...
-Data viitoare ai mai mare grija pentru ca nu vreau sa se mai repete incidentul de acum doi ani!
***
-Daca mai faci asta poti sa pleci din casa mea!Spune el furios din simplul fapt ca am scapat o cana si s-a spart!Tampit motiv nu?Mereu e stresat cand vine un duce la noi si eu fac cea mai mica greseala si face un scandal monstru.
-Stii ceva am sa-mi fac bagajul si am sa plec cat mai departe de tine!
-Nu ai sa pleci!Nu ai curajul,doar traiesti pe banii mei!
-Vrei sa me vezi?Uine-ma!
Spun urcand sacile in graba.Stiu ca are dreptate,dar asa nu se poarta un tata cu fica lui.Cand ajung in camera mea iau o valiza si-mi pun inauntru cateva rochii si bijuterii pentru a le da la schimb pentru bani.Aud usa cum se deschide.Il vad pe Reymond intrand.Imi spune bland:
-Hey!Nu plange!E foarte stresat!Nu stii cum se comporta cu noi!Cu tine se comporta chiar bine!
-Lasa voi pleca!Nu vreau sa mai stau aici!Mai avea putin si-mi dadea o pamla!
-Daca pleci tu ne omoara pe noi,crede-ma!
-Intelege ca nu mai pot!Nu mai pot!
-Pentru el e complet normal.Haide!Iti aduc un ceai de musetel sa te mai linisteasca si dupa te ajut sa rearanjezi hainele astea.
-Bine...Merci!
-Pentru nimic!
***
-Nici eu.Dar ce te-a facut sa nu pleci?-Reymond!El m-a facut sa te inteleg in mare parte!
-Se pare ca nu vor mai pleca nici daca nu se descurca...
Abia am reusit sa ii disting vorbele,dar cand am inteles ce a spus i-am sarit in brate.Iarasi il fac pe tata sa aleaga calea cea buna.
CITEȘTI
In The Name Of Love
RomantiekEa-Fata unui duce El-Baiatul gradinarului Ea-Cuminte si instarita El-Muncitor si harnic Ce se va intampla cand fata de saptisprezece ani va fi data de sotie unui barbat mai mare cu cinsprezece ani mai mare ca ea?Deagostea dintre gradinar si ducesa...