Chapter 14

870 60 5
                                    

אור בוקר חדר דרך החלון הגדול שניצב בקצה החדר ויום חדש התחיל

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אור בוקר חדר דרך החלון הגדול שניצב בקצה החדר ויום חדש התחיל.
קלריסה פקחה עיניים וקמה מהמיטה, האוויר היה קריר מחוץ לשמיכה ולפני שהספיקה לפתוח את ארון הבגדים קלריסה כבר מצאה את עצמה ניצבת מול שדוו שנכנסה לחדרה שבקומה השנייה.
"קרה משהו?" שאלה קלריסה.
דמעות עלו בעיניה של הילדה שחורת השיער, הגיל שלה קפץ בעוד שנה, היא לבשה כותנת לילה ושיערה נפל על כתפיה, עיניה השחורות נצצו מדמעות.

קלריסה חיבקה אותה, "זה בגלל ההורים שלך?" לחשה באוזנה.
שדוו התייפחה על כתפה של קלריסה והנהנה.
מלמטה אמילי צעקה להן לרדת לארוחת בוקר, קלריסה לקחה את ידה הקטנה של שדוו והשתיים ירדו.
כשהגיעו למטבח שדוו התיישבה על יד השולחן בזמן שקלריסה מביאה לה כוס עם תה, היא התיישבה לידה ונגסה בטוסט שהיה מוגש לה על הצלחת.
טום נכנס למטבח גם הוא פורע את שיערה של שדוו מנשק את קלריסה בקודקוד ראשה, הוא לקח כוס קפה והתיישב מול השתיים, גם אמילי התיישבה. כמו אתמול בערב שכולם אכלו ביחד.

רטט. רטט. רטט.

הטלפון של קלריסה צלצל והיא קמה מהשולחן, זו הייתה אמה. היא ענתה.
"אמ- " קלריסה התחילה לומר.
"תפתחו את הטלוויזיה עכשיו על ערוץ החדשות האזורי" היא צעקה.
קלריסה רצה לסלון כשחבריה מסתכלים עליה.
היא חטפה את השלט מהשולחן ופתחה את הטלוויזיה מחליפה ערוץ.
אמילי נעמדה על ידה, "הכל טוב?" שאלה.

"אנחנו באים אליכם מהעיירה דרי הנמצאת בקירוב לסיאטל, בכניסה ליער ליד בית ספר התיכון נמצאה גופה של אחד מהמורים בתיכון כשאחת מידיו קטועה ובצווארו סימן חנק מוגעל בדם, על אחת מרגליו נמצאו סימני נשיכה המשטרה שהגיעה לאזור חושבת שמדובר בזאבים, למרות שכבר תקופה זה לא נמצאו זאבים באזורי החוף המערבי צפוני של ארצות הברית, וכולם בטוחים שהם נכחדו, החוקרים באזורים בודקים את הדבר, ועכשיו-"

אמילי לקחה את השלט וסגרה את הטלוויזיה לפני שהספיקו לומר דבר נוסף. קלריסה אספה את שיערה לזנב סוס גבוהה וטסה במדרגות לחדרה, אחרי מספר שניות היא ירדה כשהיא עדיין עם המכנסי פיג'מה אבל עם מגפיים ומעיל, היא לקחה את תיק בית הספר שלה. טום הבין את המסר הוא חטף את מעילו ממתלה המעילים לקח את המפתחות למכונית בחוץ ושניהם יצאו מהבית. אמילי יצאה אחריהם, "תיזהרו," צעקה, שדוו עמדה על ידה מחזיקה את ידה.
אמילי סגרה את הדלת מהר לפני שהקור יכנס.

Wolf From Birth (HEB)Where stories live. Discover now