Chapter 17

624 42 11
                                    

קולין ואלכס רצו לכיוון הסלון כשאמילי מאחוריהם

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

קולין ואלכס רצו לכיוון הסלון כשאמילי מאחוריהם. טום קם ואחריו גם הבנות. הם כולם הלכו לדלת הכניסה כדי לראות מה קורה, על הדלת היה פתק, ועל השער של הבית היו תלויות גופות.
גרייס כיסתה את פיה, אמה הייתה על סף בכי, ועל פניהם של אלכס וסיימון הייתה הבעה כועסת, והיה נראה שהם עמדו להתפוצץ.
אמילי חיבקה את שדוו והצמידה אותה אליה.
קלריסה החזיקה לטום את היד. קולין החזיק את הפתק בידו.


'אנחנו רוצים את הילדה, או שזה יקרה גם לבית ביער, תתכוננו זאבי היסוד כי אנחנו בדרך אליכם ולא נעצור עד שנשיג את מבוקשנו.'


קולין סיים לקרוא את הפתק והסתכל על חבריו.
טום הסתכל על הילדה שחורת השיער במבט מודאג ואז על אמילי שחיבקה אותה.
"נצטרך לחזור בקרוב," הוא אמר.
אמילי הנהנה בסכמה, "בעוד כמה ימים, רק עד שחג המולד יגיע לקיצו," אמרה.
טום החליף מבטים עם שאר הנערים שהנהנו לדבריה של הבוגרת.

קולין התקדם לכיוונו של טום ונעמד לידו, "זה לא אמיתי," אמר לבסוף.
טום הסתכל עליו, ובחזרה על הגופות התלויות על הגדר והאש בחלק מהבתים ברחוב.
"למה אתה מתכוון?" שאלה קלריסה.
"משהו באוויר לא נכון, זו אשליה, פחד מזויף," הוא אמר.
השניים לא הבינו.

"הם השתמשו בקסם כאוס של השליות, רק לזאבי כאוס יש את זה," הסביר אלכס.
"הם מצאו את זאב הכאוס בכל גלגול, ושאבו את כוחותיו, זה למה יש להם חלק מהכוח," אמרה שדוו בקול חלוש, "אך הזאבים האלה לא הגיעו לגיל המספיק בשביל להגיע למיטב כוחם, זה למה ההשליה לא נכונה," היא המשיכה.

"בגלל זה זאבי אויר יכולים לחוש בזה, כי האויר משתנה ויוצר את האשליה האפלה," המשיך קולין.
"אתה יכול לנטרל את זה?" שאלה גרייס.
קולין הסתכל על שדוו שמאחוריו, "עם קצת עזרה," אמר.
היה נראה ששדוו הבינה את המוטב עליה והתקדמה לכיוונו עוזבת את ידה של אמילי.

קולין הרים את ידיו ופתח אותה, הוא זימן רוח מהאוויר וניסה להזיז את ההשליה, שדוו עמדה לצידו ועשתה את אותו הדבר לכיוון האחר. האשליה השתנתה, האוויר והכאוס הפריד את חלקי האשליה לשתי צדדים שונים, כאוס שחור נראה מצד אחד, הוא נשאב לגופה של הילדה נכנס לתוך ידיה הקטנות בזמן שבצד השני האוויר שהיה לבן התחיל להתפזר, לחזור למצבו הרגיל מסדר את הרחוב מחדש.

Wolf From Birth (HEB)Where stories live. Discover now