"kim taehyung..Jung saem nak jumpa kau". Kata park jimin
"haish yela"
Hye guys. Aku kim taehyung. Aku merupakan antara kingka disekolah. Aku suka membuli. Tapi taklah seteruk pukul2.
Beshe2 je. Tapi,target utama aku
BUDAK BARU.
Senang nak buli hahaha.
<teacher's room>
"nae saem? Ad ap?"
"haa kim taehyung dtg pon..Btw,awak takde locker partner kan?"
"nae wae?". Kita baik2 la sikit cikgu kan.
"song jihyo..Kamu boleh masuk sekarang."
Whut? New girl. Hot story ni.
"song jihyo. Ni locker partner awak."
Mohon tabah la wey satu locker dgn aku.
"anneyeong song jihyo imnida."
"hmm cepat la aku nak msuk klas"
"kim taehung..Haihh she's new so be nice with her"
Saem ni.Sebok laaa..
"baiklah saem..Kami pergi dulu. Cik cinderella song jihyo..Kajja ikut saya."
<lockers room>
#jihyo pov#
Waaaa poyo sial mamat ni. Sungguh khinzir perangainya. Ni mesti kingka highschool ni.
34,35,36,37 bkn locker kami. Dia berhenti depan locker nombor 40.
"ni locker kita. Nah kunci *cmpak kunci* aku nak msuk klas. Pandai2 la kau cari klas kau nnti."
Huh? Blaa cmtu je..Dasar mamat annoying. Eyyy aku dpat kau aku pukul2 kau.
Locker aku bkk dgn cepat. Aku nak msuk klas ni. CLICK pintu terbuka. Ya tohan nasiblah locker dia bersih.
Buku aku susun cepat..Dh siap susun aku melangkah keluar dari locker room. Dan seterusnya melangkah cari kelas.
Mne ni aduuu..Haa jumpa. Aku melangkah msuk klas.
#taetae pov#
Tgh syok2 minum air tiba2
"anneyeonghaseyo saem mian lambat. Saya ke locker room tadi"
Bushhh (sound effect)..
Yaahhh tersembur saki baki air aku tadi. Dh la kat depan aku ni suga hyung. Tgh tido pulak tu. Haih bala2.
"yahhh kim taehyungggg..Pengotor la kau niiiiiiii.". Pergh suga hyung jerit bhaii..
"kim taehyung,min yoongi stand up on ur chair now." aishhh tak pasal2 aku pon kena.
Dan aku and suga hyung pon naik atas kerusi. Aku tgk org lain semua pandang kami. Budak baru nak gelak tapi dia tahan. Srs taguna.
"okay you can introduce ur self now."
"anneyeonghaseyo *bow* song jihyo imnida. Sila beri tunjuk ajar"
"orait..Awak nampak sang namja yg tengah berdiri atas kerusi tu? Bukan yg depan tapi yg belakng. Bkn min yoongi tapi kim taehyung. Nampak kan? Plis sit beside him now."
Di dalam tak sedar aku mencarut tapi perlahan. "ouh damn". Perlahan mne pon telinga jin hyung ni tajam. Dia jeling aku mcm nak bunuh aku beb.
Tadi aku kena jadi lockermate dia..Now? Deskmate dia pulak..Ya tohan jauhkan dia dari aku bole? Semak tau.
Aku dh la tgh panas ni.. Bole pulak ad suara2 cipan sumbang nak berwuu wuu bagai. Aku lastic mulut tu baru tau.
Lagi2 si jimin dgn jungkook tu. Aku sepak sia2 je life dia. Ouh plis aku nak duduk. Pinggang aku dh lenguh.
"taehyung and yoongi..Duduk skrg." yeshhhh gumawo saem.
"hey we met again. Why ha today im just see ur face? Don't have the other one ha? So bored." eeww pikir aku nak sangat tgk muka kau huh lol.
"hello queen..Did u think im also want to see ur face. Huh mohon pupus. If u bored with me,why are u sitting here?". Nak berdebat dgn aku.Haa try laa
"because of saem. "
"then..Don't disturb me. Make ur own work."
"arrogant..Dasar lelaki annoying."
Pikir aku tak dengar ke cik adik oiiii..Aku tak pekak lagi. Haih nasib aku malang harini.
To Be Continue.
YOU ARE READING
Unexpected love | •kim taehyung• |
Teen Fiction++ bermula dari keterpaksaan berkongsi locker. Tak cukup tu kena jadi tablemate dia pulak. Hari2 dorang berdebat. Tapi lama2 tersuka la pulak. From an argument to lovey dovey cpl. Ouch ❤❤ Attention :cursed word were added. Wanna bash? Up to u. No by...