#jihyo pov#
Aku nmpak mamat tu msuk kelas. Ni mesti ad benda nak kacau aku ni pndang aku semacam je."koranggggggggggggg...Guk jo saem tak dtgggggggg. Aku relief hahahaha. So let's party"
Terkejut aku..Khinzir betul anda. Dh la jerit tiba2 aduu. This boy ha jjinja. Kalau aku dpat bunuh kau,aku bunuh kau namjoon.
Ouh ya. Namjoon ni ketua kelas. Tapi dia pon sama je mcm yg lain. Tak betul. Org suruh jaga kelas,dia main ngn member dia. Dasar pemalas. Aku heran la..Mcm mne dia dpt jdi ketua klas.
"BANGTANNNNNNNNNN gossip time". Ya tohan setan betul. Ni lagi sekor. Jeon jungkook. Harap je comel. Tapi haih..Kaki gossip.
"nak gossip mne?" -jin
"gossip kat meja tae jum."- jhope.
gosh. Adu tamat la hari bahagia aku.
.
.
.
#taetae pov#Haa sudah. Aku baru nak nikmati waktu cikgu tiada ni. Hadoii layan je la.
"ouh ya.Btw,jihyo thanks for the kinder bueno. I appreciate it."
"hmm welcome"
Takde mood. Hmmm peyet ke? Hehehe*senyum alien*.
Aduuu sesak meja aku tho. Someone help meyh.
Me :haa korang nak gossip pasal ap lak rini? Tema? Masquerade? Pastel? Bollywood? Kpop? Aiman tino? Farah hazel? Haa ckp cepat.
Jimin :wooo srsly taetae😂😂😂
Suga :dengar citer kau gaduh ngn lisa? Betul ke? Ape cer?
Me : ikutkan Aku nak clash au. Tak tahan la ngn dia. Smlm aku nmpak dia dgn chanyeol sunbae. 2 hari lepas aku nmpak dia dgn vernon.
Jhope :alaaa member je kut.
Me :member ap kalau pegang2 tangan,suap2. Pikir aku kayu ke tak siasat ap dia buat. Hari2 pergi mall date ngn jantan lain. Aku ni ap? Just nak gunakan aku je? Huh
Jin :salah dia jugak pagi tadi. Dia sendiri tau yg tae tak boleh dipaksa. Dia kan tak suka. Ni tak..G paksa tae.
Namjoon :srs ar? Aku tak sangka lisa tu mcm tu. Biasa tgk dia baik je.
Me :ye korang. Bila aku ajak g mall ad je alasan dia. Nak keluar dgn jennie la..Dgn rose la. Last2 dia kluar dgn jantan. Hahaha aku bodoh sbb syg kat dia
Jungkook :bkn dia kata dia sayang kau sngt2 ke? Dia tak sanggup nak lepaskan kau. Dia tak sanggup nak hilang kau. Dia akan setia dgn kau. And others.
Me :kook, semua org bole ckp cmtu. Ckp tapi tak buat,tak tetapi. Lastly say i love u alone..Say farewell so alone. Hahahah. Kelakar.
Bangtan :mohon tabah tae.
Aku bersyukur ad korang. Korang la selalu ad dgn aku. Selalu dgr Masalah aku. Thanks korang..Thanks sesangat.
#jihyo pov#
Waa kesian kau taehyung. Mohon tabah Selagi kau mampu.Suddenly,
Namjoon :hye awek sblh. Taknak join?
Me : sokay la aku nak buat kerja.
Tae : btw, jihyo...Buat keje math aki sekali bole?
Me :pikir aku kuli batak kau? Tuhan dh kasi tangan buat la sendiri.
Tae : *tarik dagu jihyo* kau pernah kena kiss or somthing else tak? Nak kena ke? Aku mintak tolong je. Or kau nak ganjaran? Bole aku bole bagi. Tapi kiss ur lips. Kalau kau taknak buat pon aku akn kiss kau.
Me :berani ke hah?
Tae :*dekatkan muka ke muka jihyo* nak ke aku buat betul2? So nak ke taknak?
Me :haih arraseo. Tapi..
Tae :tapi ap?
Me :stop buli org suruh beli barang kau.
Tae :okay bole. Tapi start today..Nak ap2 aku suruh kau je. Kalau tak aku cium bibir kau.
Me :tgk la. *amik buku tae then buat*
Tae :hahahahaha.. Guys aku nak g jamban jap.Chaw.
<jambaan sklh ouch>
Wey nak terkucil beb. Huh jap kay. Jap lagi aku smbung cerita.
(after 5 minute)
Hahhh legaa.. Tgh sebok lap tangan. Aku nampak lisa. Waittt...Lisa dgn
KYUNGSOO Sunbae. Ohh shit. Aku keluarkan phone then aku rakam aksi dorang.
Nak tau dorang buat ap? Kissing belakang bangunan. What da? You're such a sweet talker. Ckp syg aku,cinta aku,takut hilang aku.
Tapi,cheat on my back. Such a liar. Damn.
Aku pergi kat dia then
.
.
.
.
To Be Continue
YOU ARE READING
Unexpected love | •kim taehyung• |
Teen Fiction++ bermula dari keterpaksaan berkongsi locker. Tak cukup tu kena jadi tablemate dia pulak. Hari2 dorang berdebat. Tapi lama2 tersuka la pulak. From an argument to lovey dovey cpl. Ouch ❤❤ Attention :cursed word were added. Wanna bash? Up to u. No by...