🐸;four

111 25 0
                                    

Lepas rakam..Aku pergi kat dia then aku tarik dia dari terus buat maksiat. Lepas aku tarik akuuu tampar muka dia.

Dan dia pon..."op..Oppa".

"oppa atok kau. Ouhh patut la aku ajak kau kluar kau bagi macam2 alasan. Rupanya u cheat on my back. Betul la benda yg aku nmpk sebelum ni. Kau date ngn ramai lelaki..Kau pikir aku tak stalk kau ke hanat?"

"ap oppa ckp ni. Mne ad lisa keluar ngn lelaki lain."

"hehh..jgn nak menipu la si**.. Kyungsoo sshi. Pernah tak dia date ngn kau sblm ni?"

"date? Heh aku dh pernah tido ngn dia. Mahkota dia pon aku ragut. aku dh bnykk kali halang dia dh sbb aku kesian kat kau.Kau en member aku. Tapi dia taknak dengar. Jadi aku buat la mcm ap dia suruh. Ap dia suruh? PUASKAN NAFSU DIA". Ya tuhan. Mcm ni perangai kau lisa. Kau curang dgn aku. Kau kotor pulak tu.

"kyungsoo!!!! Oppa aniya. Semua ni tipu je. Jgn percaya oppa. Tae oppa..Lisa syg kan oppa. Takkan lisa sanggup nak buat mcm Tu"......Heh bodo punya yeoja.

"hmmm pikir aku percaya? Lalisa manoban,mulai harini kita putus. Kau pergi buat maksiat ngn jantan kat luar sana tu. Aku malas nak pikir. And aku dh taknak ap2 hubungan dgn kau".. Hahahah puas hati haku.

"and one morething..Kau jgn hubungi aku lagi. Aku dh taknak ad ap2 kaitan. PERGI BERAMBUS DGN KAU SETAN." belum sempat aku nak blah...

"oppa dh lain dgn chagi. Ni mesti sbb budak baru tu kan." heh plis la go die

"kalau ya pon ap salahnya? Kau dh takde hak nak halang aku. Aku benci kau hanat. PENIPUUUUU. *chaw*"

Puas hati aku.. KINI AKU BEBASSS. Ahhahahahha. Tapi pada masa yg sama aku tetap rasa skit hati. Sanggup dia buat mcm tu. Haih malang betul nasib.

Aku smbil jalan tu aku on ipod. Kinder bueno aku buka pelastiknya. Pastu aku jalan (allah ayat😂) Dengan penuh bergaya. Ramai wanita yg tertarik dgn aku.

Acah je en. Ahahhaha. Padahal hati ado taman.

<classroom.>

Aku pelik betul kelas ni. Aku lalu kelas lain takde pon bising. Kelas aku je. Dari jauh aku lalu..Ya tohan dh mcm pasar lambak tau. Memekak je memasing. Lagi2 bangtan hahahah.

Aku msuk klas semua diam. Asal? Malaikat lalu? Setan lalu? Or juon jungkook lalu? Okay joke.

Dan muncul la musuh terabadi aku. Muncul dgn satu agenda iaitu sakitkan hati aku.

"haa msuk pon budak dayus ni. Heh dasar budk dayus. Kau tampar lisa tadi en." sialan ini budak.

"ap kau merepek ni bodo? Tiba2 je nak maki aku pehal? Aku kacau kehidupan kau? Aku kacau kasih syg yg MAK BAPAK kau bagi ke?"

"eyy kurang ajar ehh kau."

"heh. Kau lagi kurang ajar la lee jong suk. Hidup kau mmg selamanya tak beradap. Nak kata eomma ngn appa kau dh mampus tak pon. Hidup je lagi. Tapi asal anak dorang biadap gila bahabi?"

(anda semua anggap je jongsuk ni berada di highschool itu)

"sial kau kim taehyung *nak tampar*"

#jihyo pov#

"sial kau kim taehyung *nak tampar*"

Aku dgn pantas lari dari tempat duduk aku. Aku kena selamatkan dia dari jongsuk. Sblm nama dia naik kat disiplin.

Aku tahan tangan dia dari tampar taehyung. Tapi..

Aku tak kuat. Aku ditolak oleh jongsuk sehingga ke meja guru. Kepala aku terhantuk. Sejurus itu,

Semuanya gelap..
.
.
.
.
To be continue.

Unexpected love | •kim taehyung• |Where stories live. Discover now