🐸;two

141 28 0
                                    

#kimtaetae pov#

Morning yow..Bwibwi here. So di pagi yg indah yini..Ya tohan indah la sgt. Aku seperti biasa berdiri dipagar seperti biasa.

Menunggu member. Well,taetae biasa dtg awal. Dh nama dtg awal kan..So lepak pagar la ngn pengawas. Pengawasnya nak tahu siapa?

KIM SEOKJIN...HAHAHHA..

Sbb tu la kalau aku carut dpn dia,dia punya jeling tu macam panah yg memanah hati aku hahahaha joke. Bro bkn kunyit yo. Bro straight. Well,jin hyung kalau ad org buat salah dia akan jeling dulu.

Pastu,dia tegur. Padahal dia sendiri ikut aku membuli. Pengawas jenis ap ni? Sembang binatang pon bole terbang.

Aku tgh best sembang dgn jin hyung..Tiba2 je ad yeo tegur aku. Semak anda tahu? Nak tahu sape? Lalisa manoban A.K.A yeochin aku.

Aku ngn dia lebih kurang 1 tahun....Tapi,aku tak bahagia langsung. Dgr citer dia curang dgn aku. Ad jantan lain la kiranya. Taktau la betul ke tak. Aku dgr2 je. Nak percaya dgn tak percaya tu 50/50.

"tae oppa. Morning oppa sayang. Jom makan..Chagi dh masakkan makanan fav oppa."

Aduuuuuuu...Asal la aku kenal kau. Dhla gedikk. Aku sepak pungkoq satgi. Geli beb geli. Aku punya taste yg okay2 je. Macam si jihyo tu..

Ehhh asal aku sebut nama dia ni. Uwerk Nak muntah.

"oppa taknak la. Pergi je laa makan. Oppa ni ad omma lagi. Dia dah masak. Lagi sedap. Chagi en tak pandai masak. Mesti tak sedap".    Haa amik kau. Aku dhla takde mood ni. Takde life ke kacau aku?

"sampai hati oppa. Penat chagi bgn pagi2 sbb nak msk untuk oppa je tau"

"oppa tak suruh pon..Awak yg buat. Oppa taknak pon"

"alaaa oppa..Plis jomm. Jom la..Oppaaa"

"akuuu kataaaa taknak...Taknak la setan. Kau pergi je la. Dh takde kawan ke? Bkn ramai kawan kau? Pakwe kau pon ramai kan? Ajak la dorang. Semak nak kacau aku pehal? Takde LIFE ke?"

Ramai org tgk kami. Tapi,ad aku kesah?

"smpai hati oppa buat chagi mcm ni. Oppa tak syg chagi? Yesss..OPPA MMG TAK SYG CHAGI *nangis*"

"haaaa nangis..Nangis. Pikir aku nak pujuk? Aku dh warning kau dari awal kita cpl lagi. Jgn desak2 aku kalau aku taknak. KAU TAKNAK DENGARRRR!! G mampus la kau."

Tanpa aku sedar jihyo pon tgk sekali. Haa tgk la freeshow ni..  Best kan?

"oppa berubah mesti ad sebab.. Chagi akan cari sbbnya..Kalau sbb yeoja lain. Siap oppa"

"suka hati aku la..Kau nak semak life aku ni pehal? Dh takde life? Heh aku bole buat ap aku suka. KAU TAKDE HAK PAHAM!! Jin hyung...Aku g dulu *dingin*"

Aku gerak rooftop. Panas beb hati ni. Sape dia nak control hidup aku. Hishh aku sepak kang mampus kau..Sia2 je hidup kau.
.
.
.
.
#jihyo pov#

Aku rasa dia mesti ad kat rooftop.. Sbb aku dh biasa tgk drama. Kalau dia sakit hati mesti naik rooftop. Kesian dia. Gaduh ngn yeochin.

Memandangkan kelas lambat lagi nak mula,aku pon gerak bilik locker. Cadang nak kemas locker. Smlm tak sempat nak kemas.

Locker aku bukak. Biasanya locker lelaki bersepahkan? Tapi bahagian taehyung tak. Hoho sis bangga. Untung la sape jadi bini dia.

Ehh ehh smpai situ pulak aku pikir. Dkt bahagian taehyung,dia tampal gmbar dia dgn yeochin dia. Muka dorang bahagia sngt. Tapi asal dorang gaduh.?

Ehh jap..baru aku ingat. Kat dlm poket ni ad kinder bueno aku beli tadi. Nasib ad 2 paket. So,apakata aku bagi dia satu.

Sticky note hijau aku ambik. Sedikit nota aku tulis. Emm something like quotes. Aku pndai au tulis quote. Kat sklh lama aku,aku digelar queen of quotes. Hahaha.

'hai wey..Morning. Aku nampak kau marah2 tadi. So,aku bagi ni kat kau. Makan tau. Percaya kat aku wey, mungkin sekarang kau sedih,sakit,marah. Tapi lama2 kau akan bahagia. Mungkin yeochin kau skrg sakitkan kau.. Tapi,one day mesti ad sorang yeoja dtg dan bahagiakan kau

-mongji-

Sticky note aku tampal atas plastik chocolate. Then aku letak kat atas buku sains dia. Buku untuk subjek (haih la ayat) seterusnya. Then aku gerak naik klas.
.
.
.
#taetae pov#

Jam ditangan aku telek(?). Dh pukul 7.30. Lagi 10 minit kelas nak mula. Dengan malas tahap slot aku berjalan g locker room.

Ehh ehh tak ramai pulak org dlm bilik ni. Dh amik buku awal la kut. Aku seperti biasa keluarkan ipod then dgr lagu. Lagu hold me tight aku on. Well,mood tgh sedih en hahaha.

Pintu locker num 40 aku buka. Ehh ehh ad kinder bueno la. Sape punya ni? Kalau jihyo punya asal ad kat bahagian aku? Wait ad note

'hai wey..Morning. Aku nampak kau marah2 tadi. So,aku bagi ni kat kau. Makan tau. Percaya kat aku wey, mungkin sekarang kau sedih,sakit,marah. Tapi lama2 kau akan bahagia. Mungkin yeochin kau skrg sakitkan kau.. Tapi,one day mesti ad sorang yeoja dtg dan bahagiakan kau

-mongji-


aa untuk aku ke hahaha..Bro terharu. Ad jugak org care kat aku.. 'one day mesti ad sorang yeoja dtg dn bahagiakan aku?'

Aku harap tu kau hahaha..Joke

Jgn ambil kesah ye anda2 sekalian.

Sticky note yitu aku tampal kat dlm locker. Locker aku kunci. Kinder bueno aku letak dlm poket blazer. Lagu ditukar kepada go by bts hahaha dh bahagia en dpat chocolate.
.
.
.
.
To Be Continue.....

Unexpected love | •kim taehyung• |Where stories live. Discover now