'Mám ho moc moc rád,' pomyslel si Jungkook a doufal, že bude schopný říct, že ho miluje.
Tae se vzpamatoval a dal Kookiemu malou pusinku na špičku nosu. Jungkookie se jen roztomile zahihňal a hned na to zčervenal.
"Awww, ty jsi tak rozkošný," zasnil se Tae a to způsobilo, že Kookie zčervenal ještě víc (pokud to teda bylo možné) a sklonil hlavu.
"Nemusíš se stydět sušenko," jemně se na něho usmál a zastrčil mu vlásky, které mu padaly do očí, za uši.
Kookie na to nic neřekl a místo toho Vho políbil.
Tae začal spolupracovat, ale dovnitř své pusinky Kooka nepustil, aby dal jasně najevo, že nebude 'ten dole'.
Taehyung se odpojil od Kookieho, aby se zase nadechl.
Teprve teď se Kookie podíval na Vho nahou hruď.
Když Jungkook uviděl jeho vypracované tělo, musel se kousnout do rtu. Byl tak sexy. Oproti němu byl Kook úplně hubený a to měl lehce vyrýsované svaly.
Kook trošku posmutněl, ale Tae si toho všiml."Vždyť ty máš dokonalé tělo. Je nádherné. Celý ty jsi nádherný," zašeptal mu do ouška a Kookie zčervenal.
"Děkuju," pousmál se Jungkookie.
"Nemáš za co děkovat, zlato. Říkám jen pravdu."
Znova si ho přitáhl do polibku a tentokrát byl hodně vášnivý.
Postupně se vysvlékli z tepláků a už na sobě měli jen bílé boxerky, které byly celé promočené od jejich vzrušení.
Tae se dotkl jeho chlouby ukryté pod látkou trenýrek a Jungkook jako ozvěnou na ten dotyk hlasitě zasténal a prohnul se v zádech.
"Tak citlivý," usmál se Tae a Jungkook ho zabil pohledem, který přešel ve slastné přivření oči, jak ho promnul v dlani.
"Aach~" zasténal Kookie a vyšel jeho dlani vstříc.
"R-rychleji," zaprosil nedočkavě.
"Nějaký nedočkavý," ušklíbl se na něho Tae. "Řekni daddymu, jak se ti to líbí. No tak, Jungkookie. Líbí se ti to?" provokoval ho dál.
"A-no," vydal ze sebe namáhavě.
"Chci to slyšet celou větou," zavrčel a stiskl jeho penis pevněji.
"A-ano, moc se m-mi t-to lí-líbí... daddy."
"Tak je hodný kluk," usmál se na něho a strhl z něho boxerky.
Jungkook se začervenal a zakryl si penis svýma rukama.
Taehyung zavrčel a shodil jeho ruce dolů.
"Nezakrývej se, jsi krásný" řekl a usmál se.Pouze přikývl a začal Taemu taky sundávat boxerky.
Tady máte další kapitolu.
Ať se líbí ❤❤❤
Omlouvám se za všechny chyby.Love ya❤❤❤
ČTEŠ
Sami v Dormu ✓
Fanfiction"Víš, hodně pro mě znamenáš Jungkookie. Myslím, že tě miluji" zašeptal bojácně, jak se bál, jak Jungkook zareaguje. "Mám tě moc rád, ale zatím nemůžu říct, že tě miluju," usmál se smutně na Vho. "Chci ale zjistit, jestli tě dokážu milovat," skousl s...