"Co kdybychom se posunuli trošku dopředu?" zeptal se Kookieho.
"Hmmm" broukl na souhlas Jungkookie.
Když se Tae sklonil pro další polibek, něco je vyrušilo...
Slyšeli, jak se otevřely vchodové dveře a hned potom hlasy.
Kluci se na sebe vystrašeně podívali a začínali panikařit.
Zbylých pět členů se vrátilo z města.
Tae s Kookiem se vzpamatovali a začali na sebe házet oblečení.
Kookie rychle skočil na svoji postel už oblečený.
Tři vteřiny na to se rozrazily dveře a dovnitř vpadl Jimin.
"Co jste tady dělali? Nenudili jste se tady? Tam to bylo super. Příště jdete s náma," začal kecat Min.
Tae se usmál: "To věřím."
"Tak co jste tady teda dělali?" zeptal se nevinně Jiminie.
'Co asi' pomyslel si ironicky Tae.
"Hráli jsme nějaké hry na počítači a koukali na videa, že Kookie?"
"J-jo" zakoktal Jungkook.
"Tak... dobře" řekl Jimin, ale bylo vidět, že jim nevěří ani nos mezi očima.
"Kluci... Jídlo!" zakřičel na ně Jin z kuchyně.
Jen, co to dořekl, Kookie vyběhl z pokoje s křikem "A co je na jídlo? Mám velkej hlad..."" Je kimchi s rýží," odpověděl Jin.
"Proč jste si neudělali něco k jídlu?" zeptal se nechápavě Joon a Jin po něm střelil pohledem jako 'chceš zemřít?'
Ten se podíval nechápavě a Jin si povzdechl.
"Dal jsem vám všem zákaz do kuchyně, pokud se nebude jíst. Nechci vyhořet. Chudák moje kuchyňka..."Na to se všichni přítomní začali smát, kromě Jungkooka, který stál u sporáku a rýži jedl přímo z hrnce.
"Hej" Jinnie mu střelil výchovný pohlavek.
Jungkookie se zatvářil nechápavě a polkl."Co jsem udělal?" zeptal se nechápavě.
"Žereš to ze sporáku" smál se Tae s Jiminem, kteří už taky přišli do kuchyně a ostatní se k nim přidali."Víš že to mamča nemá ráda," chechtal se J-hope.
"Jaká mamča, ty kopyto?" zeptal se naštvaně Jin.
"Klid lásko. Všichni ví, že jsi naše máma," usmál se na něho Namjoon. "Vaříš, uklízíš, pereš a tak dále. Jsi tady taková máma" vysvětlil.
"Dokonce i v posteli," zasmál se potichu Jungkook, ale i tak to Jin slyšel.
Jin zrudl a uhnul pohledem."Co jsi to řekl? Kdy ses takhle změnil?" zeptal se vyjeveně Suga, který výjimečně nespal.
"No přesně, vždyť jsi ještě dítě" řekl Hobi.
"Já nejsem dítě," Jungkook nafoukl tvářičky a dupl si.
"No nejsi," uchechtl se při pohledu na Jungkooka Namjoon.
Všichni se smáli, kromě Jungkooka, dokonce i Jin se smál, a to je co říct, když ještě před chvílí nebyl slova schopný.
"Pojďme jíst nebo to vychládne," rozhodl Jin a vytáhl talířky z poličky.
Tae vytáhl hůlky a položil je na stůl.
Postupně si všichni nabrali jídlo a usedli ke stolu.
"Dobrou chuť," popřál všem Seokjin.
"Dobrou," ozvalo se jako ozvěnou.Pustili se do jídla, ale Jimin pořád divně koukal po Kookovi a Taem.
Po nějaké době už to V nevydržel a vybuchl."Co furt na nás tak čumíš? To jsme až tak zajímaví?"
Všichni se na něj udiveně podívali, ale Tae si jen odfrkl.
"Tohle nemá cenu" zamračil se odešel z kuchyně. Všichni za ním udiveně zírali a nadskočili, když práskly dveře od pokoje.
"Co mu je?" zeptal se Jin.
Jiminie jen pokrčil ramenama a věnoval se konečně svému talíři.
Zbytek, co měli na talíři dojedli v tichosti a postupně se vytráceli do svých pokojů.
Když Kookie přišel do pokoje, podíval se na Taehyunga.
"Co se tam stalo?" zeptal se opatrně. Nechtěl Taeho naštvat.
"Nic. Promiň, jestli ti vadilo, že jsem křičel," promnul si obličej v dlaních.
"Jen Jimin na nás pořád koukal a mně to vadilo. Teda ne, že by mně vadilo, že se dívá, ale jak se dívá. A hlavně se díval na tebe," lehce se zamračil, ale hned na to se jemně na Kookieho usmál.Kook zčervenal a uhnul pohledem.
Tae k němu přišel a dal mu malou pusinku na rty, ale rychle se od něho odtáhl, kdyby někdo přišel.
"Promiň, jsem jenom hodně žárlivý," usmál se na něho omluvně.
Kookie jen pokrýval hlavou na srozuměnou, že chápe.
"Zatím klukům neřekneme, že jsme spolu. Sice jsou spolu Jin a Joon, ale chápeš."řekl Tae.
"P-počkej, m-my jsme teď s-spolu? Jakože spolu ch-chodíme?" zeptal se vyjukaně Kook.
"Jestli nechceš, tak spolu nejsme," usmál se Tae, ale byl to smutný úsměv a bolest se mu odrážela v očích.
"N-no..."
Dnes výjimečně přidám ještě jeden díl. Snad se líbí. ❤
Omlouvám se za všechny chyby^^
Já vím, je o trošku delší, ale co... Snad to nevadí.Love ya ❤❤❤
ČTEŠ
Sami v Dormu ✓
Fanfiction"Víš, hodně pro mě znamenáš Jungkookie. Myslím, že tě miluji" zašeptal bojácně, jak se bál, jak Jungkook zareaguje. "Mám tě moc rád, ale zatím nemůžu říct, že tě miluju," usmál se smutně na Vho. "Chci ale zjistit, jestli tě dokážu milovat," skousl s...