Kapitoly budu vydávat jako doteď, takže ve středu a v neděli...
Jinak... Enjoy this díl❤Kook mručel do jeho rtíků a prohraboval se v jeho vlaskách, někdy za ně jemně zatahal, aby dal najevo, že se mu to líbí.
Nevnímali nic jiného než sebe a svoji přítomnost dokud...
"To si děláš prdel!"
Rychle se od sebe odtrhli a snažili se najít každý své tričko.
Když je našli (divili se, že se ocitly na lampě a na skříni) si sedli zpátky na postel.
Suga stále stál zaraženě mezi dveřmi a vypadalo to, že se ještě dlouho nepohne.
Tae si odkašlal.
"Nechceš jít dál?" zeptal se ho nervózně."J-jo" zamumlal.
"Jak? Kdy? Proč? CO??" nechápal Suga."Ehm... když jste byli ve městě, tak.. tehdy" řekl V a podíval se na Kookieho. Ten byl úplně červený, možná až na zadku.
"A-ha.. a proč jste nic neřekli" ptal se dál.
"Chtěli jsme čekat, jak se to vyvrbí"pokrčil rameny Tae.
"Hmm" promnul si bradu Suga.
"Já s tím problém nemám a myslím, že ani kluci nebudou mít nic proti" řekl Yoongi.
"A p-proč jsi vla-vlastně p-přišel?" zeptal se poprvé Kookie, stále červený.
"Jo vlastně" praštil se Suga do hlavy "jdeme se dívat na film, tak jestli jdete taky, ale jak vidím radši zůstanete tady" mrkl na ně spiklenecky.
"Ne, to je dobrý. Půjdeme se dívat s vámi, že Kookie?" otočil se Tae na Kookieho. Ten přikývl.
"Fajn, ale vyřešte si problém, jasný?" poukázal na fakt, že jsou stále vzrušení.
"Jasně" mrkl na něho Tae. Suga se jenom ušklíbl a opustil jejich pokoj a zavřel za sebou dveře.
"To je tak trapný" zakňučel Jungkookie.
Tae se jen zasmál a políbil Kooka na líčko.
"Pojď musíme si vyřešit naše problémy." chtěl se sklonit k jeho kalhotám, ale Kookie ho zastavil.
"Já si to radši vyřeším sám. Nezlobíš se?" zeptal se opatrně Taeho.
"Samozřejmě že se nezlobím" usmál se na něho a políbil ho.
"Jdu do koupelny" oznámil Taemu a šel do koupelny, kde se zamčel.
Tae si povzdechl a s myšlenkou na nahého Jungkooka se začal uspokojovat.
ČTEŠ
Sami v Dormu ✓
Fanfiction"Víš, hodně pro mě znamenáš Jungkookie. Myslím, že tě miluji" zašeptal bojácně, jak se bál, jak Jungkook zareaguje. "Mám tě moc rád, ale zatím nemůžu říct, že tě miluju," usmál se smutně na Vho. "Chci ale zjistit, jestli tě dokážu milovat," skousl s...