26. kapitola

1.5K 116 7
                                    

Dlouho se s nima neviděli, takže jsou rádi, že s nima budou moct být celý týden na jejich chatě obklopené lesem a bez fanoušků. Nádherná představa.

Ráno vstávali kolem deváté, aby všechno stihli připravit a pobalit se na celý týden.
Jin připravoval všem svačiny a sbalil taky plno jídla, i když bylo jasné, že tam budou chodit nakupovat do vedlejší vesnice vzdálené pět kilometrů.

"Máte všechno sbalené? Nebudeme se vracet, takže si vemte to, co potřebujete." Namjoon si hraje na zodpovědného leadera.

Kluci jenom zahučeli na souhlas a dál si dělali věci po svém, to znamenalo, že buď leží a snaží se spát nebo leží a jsou na mobilu.

Když měl Jin všechno připravené, dal povel k odchodu.
Nasáčkovali se do auta a vyjeli. Cesta má trvat něco přes hodinu a půl. S klukama z Exo se mají sejít až na místě.

----------------------------------

"Ahooooj" vítali se a objímali.
"Tak pojďte, my jsme tady od rána, takže už jsme ubytováni" oznámil jim Suho.
Rychle šli do chaty do pokojů, ve kterých byli po čtyřech.

"Co budeme dělat, lásko?" optal se Tae Kooka.
"Pojďte dolů" ozvalo se volání ze spoda.
"Tak asi nic. Copak jsi měl v plánu" usmál se Kookie.
"Něco, co by neměli vidět ani slyšet děti" skousl mu ucho a Jungkook zavzdychal.
"Tak asi smůla. Máme jít dolů" odtrhl se od Vho.

"No kde jste? Jdeme ven se projít, takže se oblečte a vyrážíme" řeknou Namjoon se Suhem.

Každý jde do svého pokoje. S Taem a Kookiem jsou na pokoji ještě Kai a Baekhyun.
Rychle se oblékli do něčeho pohodlného, většinou u každého to byli kraťasy a nátělník, protože venku bylo dost teplo.

Dobré tři hodiny chodili po lese a jen tak se procházeli.
Kookie, Jimin a Sehun pořád blbli a běhali kolem svých hyungů.

"Tak jo, už se vrátíme, začíná se ochlazovat" rozhodl Chanyeol. Ostatní mu to odkývali a vrátili se.

"Jdu uvařit pozdější oběd. Kyungsoo? Pomůžeš mi, prosím?" otočil se na Sooa Jin.

"Jasně"















Další kapitola o ničem. Taky vám přijde, že ten příběh upadá 😭😭
Já opravdu nemám nápady, proto jim to v příštích kapitolách trošku zkomplikuju 😅😏
I přes to doufám, že se vám bude líbit.
Vote i komentáře potěší ❤

Love ya ❤❤❤

Sami v Dormu ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat