Tüm Hogwarts Sağ kalan Çocuk'un, Harry Potter'ın, Gryffindor'a arayıcı olmasını konuşuyor. Çoğu kişi birinci sınıf birinin arayıcı olmasını istemese de ben böyle düşünmüyorum. Onu Oliver Wood ile çalışırken bu yazı için izledim. Harry oldukça iyi manevralar yapabiliyor. Durma konusunda yetenekli olmasa da, kısa sürede yüksek hızlara çıkarak kontrollü bir şekilde uçabiliyor. Gryffindor'un bu sene kazanma şansı var gibi görünüyor.
Hufflepuff takımının vurucusu Andy Summer, geçen haftalarda çok kötü bir bludger kazası geçirmiş ve 2 kaburgasını kırmıştı. Alınan habere göre Summer, bir sonraki Hufflepuff maçına çıkabilecek duruma gelmiş. Kendisi maça çıkmaya oldukça ısrarcı görünüyor.
Ravenclaw cephesinde durumlar oldukça iyi gözüküyor. Yeni tutucuları 4. sınıf Matthew Grey'i, geçen haftaki antrenmanda izleme şansı buldum. Takımda yeni olmasına rağmen uyum sağlamayı başarmış görünüyordu.
Slytherin Quidditch takımı bu yılın da favorisi oldu. Marcus Flint bu sene takıma yeni oyuncular almayı düşünmedi. Katımın bu halinden memnun olduğunu söyledi. Ama Gryffindor'un yeni arayıcısına karşı takıma genç bir yetenek kazandırmasını bekliyordum.
1 ay sonra Ravenclaw-Slytherin maçı, bir hafta sonra ise Hufflepuff-Gryffindor maçı var. Bakalım neler olacak?
Bir sonraki sayıya kadar sihirle kalın...
Yazar: Peevesy Greenwater
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hogwarts Dergisi
Non-FictionHogwarts'ın Resmi Haftalık Dergisi. Her Pazartesi ve sadece 2 Galleon.