2. Sayı: Röportaj Odası

59 3 0
                                    

Bu hafta olayımızın Quidditch olduğunu belki siz, okurlarımız bilmiyorsunuzdur ancak biz biliyoruz. Yüzyılın en genç Arayıcısı Harry Potter, bu hafta ilk defa maça çıktı. Biz de, bu konuda Profesör McGonagall ile konuşmak için odasına gittik. Üstelik Hogwarts'da bir Troll olması ise ayrı bir konu. Bizi sıcak bir gülümsemeyle karşılıyor, sonra ise sorularımızı yanıtlıyor.

Ben: Harry Potter'ın ilk maçı hakkında ne düşünüyorsunuz?

M.M.: Potter bu maçta çok yetenekli olduğunu yeterince gösterdi. Ne kadar ne olduğunu tam anlayamamış olsam da, süpürgedindeki sallantıyı çabucak def etti.

Ben: Süpürgedeki sallantı demişken, sizce sebebi neydi?

M.M.: Bir lanet sonucu olmuş gibi görünüyordu çünkü bildiğiniz gibi birisi Profesör Snape'in cüppesini aleve verdikten sonra kesildi. Göz ile yapılmış bir büyüye benziyordu.

Ben: Çoğu kişi ise Harry'nin süpürgesinin bir Nimbus 2000 olduğunu söylüyor. Bunu sizin aldığınız konusunda bir sürü söylenti var, sizce bunlar doğru mu?

M.M.: Takımımın en önemli üyesinin, okulda Uçuş Dersleri için kullanılan eski püskü süpürgelerle uçurtamazdım.

Ben: Hazır Quidditch'ten konuşuyoruz, sizin de bir zamanlar çok iyi bir Quidditch oyuncusu olduğunuz söyleniyor.

M.M.: Elbette Hogwarts'dayken binam için oynamıştım, ancak bu fazla ileri gitmedi. Profesyonel oynamadım hiç.

Ben: Potter'ın topu ağzı ile tutmuş olması sizce nasıl bir durum?

M.M.: Bunu Potter'ın sihir dünyasına yeni atılmasına veriyorum. Elerleyen maçlarda göreceğiz ki eliyle değil, bacağı ile bile snitchi yakalayabilecek.

Ben: Peki sizce bu sene Quidditch kupası Gryffindor'a mı gider?

M.M.: Eğer takımım maçın hakkını verebilirse bu sene kupa bizim.

Ben: Peki Profesör, bir iki gün önce şatıya bir Troll girmiş diye duyduk.

M.M.: Ah, evet öyle bir olay oldu.

Ben: Ayrıca Profesör Snape'in bacağının yaralandığını duyduk.

Profesör burada biraz duraklıyor.

M.M.: Profesör Snape bu konuya benden çok daha iyi yanıt verebilir diye umuyorum.

Ben: Harry Potter ve arkadaşı Ronald Weasley'nin bu Trollü alt ettiğini öğrendik.

M.M.: Yaptıkları bir birinci sınıf öğrencisinin kabiliyetinin çok üstündeydi. Onları kutladım elbette ama bir daha başlatını belaya sokmamalarını da tembihledim.

Profesör McGonagall'a teşekkür ediyoruz ve sizi sayımızın diğer bölümlerine uğurluyoruz.

Hogwarts Dergisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin