2. Sayı Haftanın Olayları

57 4 0
                                    

Bu hafta geçen haftaya göre daha fazla durgundu! Yazacak çok az şey var. Geçen hafta nasıl başladıysam bu hafta da öyle başlayacağım yazmaya.
Tabii ki seçilmiş kişiden bahsederek! Herkes bunu konuşuyor. Son Quidditch maçında Gryffindor açık ara farkla sıralamalarda yerini aldı, neden mi; Gryffindor yüzyılın en genç ve yeni sıfatıyla en iyi arayıcısına sahip olduğu için!
Maç yorumlarını bu sayının Quidditch savaşları bölümünde okumayanlar için kısa bir özet:
Harry Potter snitchi 4 dakika gibi bir sürede yakalayarak Hogwarts rekorunu kırdı! Hem de ağzıyla yakaladı!
Her neyse, Oliver Wood'un bu konudaki görüşlerini duyalım.
"Potter gerçekten yetenekli bir genç arayıcı, süpürgesindeki hareketleri babasına benziyor, hatta Madam Hooch bazen ona James diye sesleniyor! Hatta geçen gün pozisyonları çalışırken Potter'a şöyle demişti. "James! Bırak o snitchi! Quaffle senden çıkacak!" Bunu duyan Potter ve olayı fark eden Hooch'un tebessüm ettiğini gördüm."
Teşekkürler, Oliver. Harry ve James'in benzerliğini hepiniz biliyorsunuzdur. Fakat Harry'nin duyacağı sözlerin arasına en çok yerleşecek olan söz, "Gözlerini annenden almışsın." Olacak tahminimizce.
Bu kadar seçilmiş çocuk zımbırtısı yeter dediğinizi duyar gibiyim. Bir diğer olay da Gryffindor sınıf başkanlarından Percy Weasley'den geliyor. Slytherin zindanlarının karşısında bulunan o zımbırtılı köşede Profesör Quirrel'ın sarığının bir parçasını bulmuş. Profesör Quirrel sırığının çok önemli olduğunu, bu parçanın onun hayatı olduğunu söyleyip duruyordu. İşte Profesör! Sırığınıza kavuştunuz!
Profesör Quirrel'dan konu açılmışken şuna değinelim: SBD'lerde böcürt karşıtı ve 2. Düzey lanetlere karşı olan savunma sistemlerinin de sınavda konu olacağını açıkladı. Profesör Snape de FYBS'lere çiriş otu özlü iksirlerin tümünün ve balgamotu özlü bazı iksirlerin sorularının ağırlıkta olduğunu söyledi.
Profesör Dumbledore da dergimizi okuyormuş! Bunu duymak beni sevindirdi. Teşekkürler Profesör! O da şahsen bir kaç söz söylemek istiyor.
"Zırla! Tırla! İncik! Boncuk!"
Bu haftaki olayların sonuna geldiniz.
İyi günler

Yazar: maya_5_lovegood

Hogwarts Dergisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin